We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Support Specialist (L1 system admin)
CRIF - Slovak Credit Bureau, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2022
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacPonukany plat je brutto 1100 eur/mesiac, dohodnuty plat moze byt vyssi v zavislosti od skusenosti uchadzaca
1 100 EUR/mesiacPonukany plat je brutto 1100 eur/mesiac, dohodnuty plat moze byt vyssi v zavislosti od skusenosti uchadzaca
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nasej pobocky v Bratislave hladame noveho clena teamu na poziciu
Customer Service Support Specialist (L1 system admin)
Pracovna napln:
* Monitoring prevadzky sluzieb - sledovanie monitorovacich aplikacii a vyhodnocovanie stavu sluzieb
* Poskytovanie 1. urovne podpory zakaznikom – prijimanie poziadaviek, telefonicky kontakt s klientom
* Spolupraca s 2. a 3. urovnou podpory (internym IT oddelenim)
* Analyza a riesenie problemov zistenych pomocou monitorovacieho nastroja alebo nahlasenych klientom
* Sprava incidentov v MS CRM nastroji a ich kontrola pocas riesenia v pozadovanom case a kvalite v ramci dodrzania podmienok SLA
* Testovanie novych funkcnosti sluzieb v ramci realizovanych projektov
* Zakladny XML testing (toto vas naucime)
Customer Service Support Specialist (L1 system admin)
Pracovna napln:
* Monitoring prevadzky sluzieb - sledovanie monitorovacich aplikacii a vyhodnocovanie stavu sluzieb
* Poskytovanie 1. urovne podpory zakaznikom – prijimanie poziadaviek, telefonicky kontakt s klientom
* Spolupraca s 2. a 3. urovnou podpory (internym IT oddelenim)
* Analyza a riesenie problemov zistenych pomocou monitorovacieho nastroja alebo nahlasenych klientom
* Sprava incidentov v MS CRM nastroji a ich kontrola pocas riesenia v pozadovanom case a kvalite v ramci dodrzania podmienok SLA
* Testovanie novych funkcnosti sluzieb v ramci realizovanych projektov
* Zakladny XML testing (toto vas naucime)
Zamestnanecké výhody, benefity
v zavislosti od pracovnej seniority uchadzaca
* 5 dní dovolenky navyše
* zvýhodnené preplácanie PN-ky
* príspevok na 3.pilier dôchodkového sporenia
* životné a úrazové poistenie
* možnosť ďalšieho vzdelávania sa
* príjemný kolektív a firemná kultúra
* stabilná medzinárodná spoločnosť & tím
* 5 dní dovolenky navyše
* zvýhodnené preplácanie PN-ky
* príspevok na 3.pilier dôchodkového sporenia
* životné a úrazové poistenie
* možnosť ďalšieho vzdelávania sa
* príjemný kolektív a firemná kultúra
* stabilná medzinárodná spoločnosť & tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Vzdelanie – stredna skola a vyssie, idealne technicky smer – IT, informatika (nie je to podmienkou)
* minimalne 1 rok praxe , prip. prax pocas studia v oblasti zakaznickej podpory
* MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
* Chut ucit sa – juniornejsich kandidatov zaklady naucime
* Anglictina – pasivna znalost vyhodou
* Komunikativnost, skusenosti v komunikacii s klientom
* Technicke zazemie a myslenie, vseobecna znalost IT rieseni
* Timovy hrac
* minimalne 1 rok praxe , prip. prax pocas studia v oblasti zakaznickej podpory
* MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
* Chut ucit sa – juniornejsich kandidatov zaklady naucime
* Anglictina – pasivna znalost vyhodou
* Komunikativnost, skusenosti v komunikacii s klientom
* Technicke zazemie a myslenie, vseobecna znalost IT rieseni
* Timovy hrac
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are an international company that manages the Banking and Non-banking Credit Bureaus, provides a complete range of solutions for business & consumer information as well as credit & marketing management.
Our mother company is CRIF S.p.A. with the headquarters in Italy that has been successful in the financial industry for over 20 years.
Our mother company is CRIF S.p.A. with the headquarters in Italy that has been successful in the financial industry for over 20 years.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4070210
Posting date: 20.1.2022
2022-01-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Company: CRIF - Slovak Credit Bureau, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac