We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista objednávania potravín
CREATIVE DOCK
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
27.5.2019
27.5.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 EUR (záleží na skúsenostiach a šikovnosti kandidáta) + variabilná zložka , ktorá závisí od výsledkov práce - upresníme na pohovore
od 1000 EUR (záleží na skúsenostiach a šikovnosti kandidáta) + variabilná zložka , ktorá závisí od výsledkov práce - upresníme na pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre fungovanie nášho internetového obchodu s potravinami sú kľúčové ukazovatele: kvalita ponúkanéo tovaru a samozrejme jeho dostatočná zásoba. Preto základnou náplňou práce nášho kolegu na oddelení objednávania a príjmu bude:
- riadenie efektívneho skladovania tovaru s ohľadom na dodržiavanie zásad správneho skladovania (teploty, uloženie tovaru...), ukladanie podľa záruk (FIFO) a dodržiavanie skladovacích pozícii,
- objednávanie tovaru zohľadňujúc predaje, dátumy spotreby, akciový tovar, sezónnosť a podobne,
- komunikáciu s dodávateľmi a zabezpečenie dodržiavania závozových okien dodávateľov a riešenie akýchkoľvek problémov súvisiacich s dodávkami tovaru,
- príjem tovaru od dodávateľov s adekvátnou kontrolou kvality, dátumov spotreby, dodržiavania teplotného reťazca...,
- riadenie správnosti zásob na sklade a inventúry tovaru pre zrovnávanie rozdielov. Hľadanie príčin nesprávneho stavu zásob na sklade (zlý príjem, nesprávne alebo neurobené odpisy...)
- riadenie parciálnych inventúr na zabezpečenie správnych skladových zásob,
- riadenie odpisov tovaru. Dodržiavanie systému odpisov čerstvého aj trvanlivého tovaru. Včasné reagovanie na tovar s končiacou dobou spotreby, ktorý treba nahlásiť na zlacnenie a zároveň zabezpečiť objednanie nového tovaru,
- komunikácia s marketingových a sales oddelením spoločnosti pre podporu predaja položiek s končiacou dobou spotreby.
- riadenie efektívneho skladovania tovaru s ohľadom na dodržiavanie zásad správneho skladovania (teploty, uloženie tovaru...), ukladanie podľa záruk (FIFO) a dodržiavanie skladovacích pozícii,
- objednávanie tovaru zohľadňujúc predaje, dátumy spotreby, akciový tovar, sezónnosť a podobne,
- komunikáciu s dodávateľmi a zabezpečenie dodržiavania závozových okien dodávateľov a riešenie akýchkoľvek problémov súvisiacich s dodávkami tovaru,
- príjem tovaru od dodávateľov s adekvátnou kontrolou kvality, dátumov spotreby, dodržiavania teplotného reťazca...,
- riadenie správnosti zásob na sklade a inventúry tovaru pre zrovnávanie rozdielov. Hľadanie príčin nesprávneho stavu zásob na sklade (zlý príjem, nesprávne alebo neurobené odpisy...)
- riadenie parciálnych inventúr na zabezpečenie správnych skladových zásob,
- riadenie odpisov tovaru. Dodržiavanie systému odpisov čerstvého aj trvanlivého tovaru. Včasné reagovanie na tovar s končiacou dobou spotreby, ktorý treba nahlásiť na zlacnenie a zároveň zabezpečiť objednanie nového tovaru,
- komunikácia s marketingových a sales oddelením spoločnosti pre podporu predaja položiek s končiacou dobou spotreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
V Creative Dock sme hrdí a vďační za to, že môžeme byť pri zrode novej spoločnosti a podieľať sa na všetkom, čo sa vytvára a zavádza. Okrem samotnej skutočnosti participácie na novom projekte ponúkame:
- možnosť kariéneho rastu a osobného rozvoja,
- možnosť spolupracovať aj na iných oblastiach projektu,
- ústretovosť pri plánovaní zmien,
- výplatu vždy načas na osobnom účte podľa zmluvy,
- variabilnú zložku mzdy, ktorej výška závisí iba od zamestnanca - od jeho šikovnosti a podaného výkonu.
Prosíme všetkých kandidátov, aby do životopisu, prípadne motivačného listu uviedli súhlas so spracovaním osobných údajov v zneni:
"Týmto udeľujem spoločnosti CreativeDock s. r. o., so sídlom Grösslingova 2468/51, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, IČO: 51 327 929 súhlas na spracovanie mojich osobných údajov za účelom zaradenia do evidencie uchádzačov o budúce pracovné pozície po dobu do odvolania tohto súhlasu."
V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov budeme konktaktovať iba vybraných kandidátov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pracovnú pozíciu.
- možnosť kariéneho rastu a osobného rozvoja,
- možnosť spolupracovať aj na iných oblastiach projektu,
- ústretovosť pri plánovaní zmien,
- výplatu vždy načas na osobnom účte podľa zmluvy,
- variabilnú zložku mzdy, ktorej výška závisí iba od zamestnanca - od jeho šikovnosti a podaného výkonu.
Prosíme všetkých kandidátov, aby do životopisu, prípadne motivačného listu uviedli súhlas so spracovaním osobných údajov v zneni:
"Týmto udeľujem spoločnosti CreativeDock s. r. o., so sídlom Grösslingova 2468/51, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, IČO: 51 327 929 súhlas na spracovanie mojich osobných údajov za účelom zaradenia do evidencie uchádzačov o budúce pracovné pozície po dobu do odvolania tohto súhlasu."
V prípade veľkého záujmu zo strany uchádzačov budeme konktaktovať iba vybraných kandidátov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidáti na túto pracovnú pozíciu by mali mať predovšetkým:
- predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii v maloobchode v trvaní minimálne 2 roky,
- výrazné komunikačné a organizačné zručnosti,
- prácu s MS Office (Word, Excel, Outlook) na úrovni "expert",
- zvládanie plánovania, time - managementu a multitaskingu,
- samostatné rozhodovanie a prevzatie zodpovednosti za výsledky vlastnej práce.
- predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii v maloobchode v trvaní minimálne 2 roky,
- výrazné komunikačné a organizačné zručnosti,
- prácu s MS Office (Word, Excel, Outlook) na úrovni "expert",
- zvládanie plánovania, time - managementu a multitaskingu,
- samostatné rozhodovanie a prevzatie zodpovednosti za výsledky vlastnej práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CreativeDock buduje nové firmy. Hľadá, testuje a vytvára nové digitálne biznis modely a služby na kľúč pre svojich zákazníkov. CreativeDock je startupové štúdio, v ktorom sa realizujú nápady od náčrtu na papier až po plnohodnotnú firmu. Týmto spôsobom pomáha CreativeDock globálnym korporáciám s testovaním celkom nových prístupov a obsadením novovznikajúcich segmentov, ktoré menia ich biznis. CreativeDock nie je agentúrou ani konzultačnou firmou, pretože jeho proces stavby nových firiem prebieha od nápadu až po realizáciu, uvedenie na trh, marketing, testovanie biznis modelov a úspešné odovzdanie zákazníkom. Práve preto si môže dovoliť pracovať s vlastnou metodikou a prístupom, slobodne a tempom, ktoré by globálne firmy nezvládli, pretože majú ruky zviazané procesom. Práve preto do CreativeDock prichádzajú skúsení manažéri a aj mladí startupoví nadšenci. Prichádzajú ovplyvňovať biznis a mať zásadný dopad na trh.
CreativeDock vznikol v roku 2011 v Prahe a dnes jeho kancelárie nájdete aj v Bratislave, Haagu, Mníchove, Varšave, Budapešti či Kodani.
CreativeDock vznikol v roku 2011 v Prahe a dnes jeho kancelárie nájdete aj v Bratislave, Haagu, Mníchove, Varšave, Budapešti či Kodani.
ID: 3663276
Posting date: 17.5.2019
2019-05-17
location: Bratislava Position: Nákupca, Vedúci oddelenia, Vedúci prevádzky Company: CREATIVE DOCK
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1000 EUR (záleží na skúsenostiach a šikovnosti kandidáta) + variabilná zložka , ktorá závisí od výsledkov práce - upresníme na pohovore