We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník privátneho call centra / telefonický operátor - senior. Hovoríš slovenským, českým, poľským alebo maďarským jazykom? práve teba hľadáme
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
18.03.2019
18.03.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1.000 €* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností
1.000 €* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• aktívy predajný rozhovor / ponuka služieb B2B klientom,
• telefonická komunikácia s B2B klientmi za účelom dohodnutia obchodného stretnutia - základné poskytovanie informácii o službe a priebehu stretnutia
• spracovanie došlých mailov klientov, ktorí prejavili záujem o naše služby
• spracovanie požiadaviek klientov, ktorí reagovali na základe reklamnej kampane,
• spracovanie kampaňových hovorov,
• starostlivosť o existujúcich B2B klientov telefonicky alebo e-mailom
• budovanie a rozvíjanie dobrých vzťahov s B2B klientmi
• spracovanie realizovaného hovoru do interného systému
• telefonická komunikácia s B2B klientmi za účelom dohodnutia obchodného stretnutia - základné poskytovanie informácii o službe a priebehu stretnutia
• spracovanie došlých mailov klientov, ktorí prejavili záujem o naše služby
• spracovanie požiadaviek klientov, ktorí reagovali na základe reklamnej kampane,
• spracovanie kampaňových hovorov,
• starostlivosť o existujúcich B2B klientov telefonicky alebo e-mailom
• budovanie a rozvíjanie dobrých vzťahov s B2B klientmi
• spracovanie realizovaného hovoru do interného systému
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v Call Centre min. 3 roky
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- prax v Call Centre min. 3 roky
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3617534
Posting date: 9.3.2019
2019-03-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: Copytrend, s.r.o
Basic wage component (gross) and other rewards: 1.000 €* brutto + provízie (bez obmedzenia); *platové ohodnotenie môže byť aj vyššie v závislosti od kvalifikácie a skúseností