We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ Office manager/ Account manager
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1.000 €/ brutto mesiac
Od 1.000 €/ brutto mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a štátnymi inštitúciami
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
- udržiavanie obchodných vzťahov s existujúcimi klientmi a aktívne získavanie nových klientov
- absolvovanie obchodných a služobných ciest a rokovaní, časová flexibilita
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisníc,
- pravidelný reporting výsledkov
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- organizácia a koordinácia kalendára, pokročilá správa dokumentov, kontaktov, networking
- organizovanie a riadenie chodu kancelárie, komplexnosť spravovania agendy nadriadeného i svojej agendy
- optimalizácia a efektívne nastavovanie procesov celého administratívneho manažmentu
- telefonická a e-mailová komunikácia, hospodárska a hromadná korešpondencia
- správa pohľadávok (prevencia vzniku pohľadávok)
- fakturácia
- profesionálne a reprezentatívne vystupovanie, v zmysle zásad biznis a spoločenskej etikety
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2) alebo Poľský jazyk - Expert (C2) alebo Maďarský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- vodičský preukaz typu B/ aktívny vodič – podmienkou
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
- prax v oblasti obchodu (segment B2B) - min. 1 rok - podmienkou
- dobré vyjednávacie, prezentačné zručnosti
- schopnosť viesť obchodné jednania
- schopnosť identifikovať potreby zákazníka
- schopnosť budovať formálno-neformálne vzťahy so zákazníkmi
- vysoké pracovné nasadenie, schopnosť pracovať pod tlakom a konštruktívne riešiť viaceré úlohy (projekty naraz)
- vodičský preukaz typu B/ aktívny vodič – podmienkou
- strojopis – pokročilý
- veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
- iniciatíva a proaktívny prístup
- orientácia na trh a zákazníka
- časová flexibilita
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- vhodná miera empatie ale i asertivity
- pozitívne myslenie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 3577004
Posting date: 12.1.2019
2019-01-12
location: Bratislava Position: Account manager, Asistent, Office manager Company: Copytrend, s.r.o
Basic wage component (gross) and other rewards: Od 1.000 €/ brutto mesiac