We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR business partner (m/f)
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce
okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnené na osobnom stretnutí
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Strategický partner pre manažérov- Poradenstvo v oblasti zamestnaneckých vzťahov, plánovania nástupníctva, odmeňovania, riadenia talentov, riešenia sporov, disciplinárnych pohovorov a opatrení na udržanie zamestnancov
- Konzultantácie pre zamestnancov a manažérov vo všetkých personálnych otázkach
- Partner pri analýze vzdelávacích potrieb zamestnancov a facilitátor talent manažment konferencií
2. Náborár – prijímanie a výber zamestnancov
- Realizácia kompletného cyklu náboru výrobných aj nevýrobných zamestnancov na vybraných oddeleniach, analýza požiadaviek na nábor nových zamestnancov, koordinácia interných preradení
- Inzercia prac.ponúk, selekcia životopisov, plánovanie a realizácia osobných aj telefonických pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Koordinácia nástupu nových zamestnancov - komunikácia s uchádzačom, príprava pracovnej ponuky, realizácia niektorých uvodných školení
3. Administrativny expert v oblasti HR
- Vykonávanie administratívnych úloh–úpravy v SAP (úpravy mzdy, ukončovanie zamestnancov), tvorba a úprava reportov a dodatkov k pracovným zmuvám, tvorba prezentácií, práca v e-recruitingovom systéme a pod.)
- Koordinácia odchodov zamestnancov (realizácia a administrácia výstupných pohovorov, príprava dohôd o skončení pracovného pomeru, zabezpečovanie súladu so Zákonníkom práce)
4. Manažér zlepšovacích nápadov (ZN)
- Konzultácia navrhovaných odmien, riadenie a iniciácia procesu posudzovania ZN
- Admin. spracuvávanie a uzatváranie ZN v systéme, príprava podkladov pre mzdové oddelenie
- Pravidelný reporting, príprava štatistík, spravovanie CIM shopu a príprava súťaží pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ideálne ekonómia, ľudské zdroje (pers.manažment),pracovná psychológia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, rozhodnosť
- Efektívna komunikácia, asertivita
- schopnosť budovať vzťahy, diplomatické vystupovanie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Sme úspešnou, medzinárodnou spoločnosťou
- Ideme s aktuálnymi trendmi a pracujeme v dynamickom prostredí
- Záleží nám na kontinuálnom vzdelávaní a rozvoji našich zamestnancov
- Ponúkame mnoho príležitosti pre kariérny rast
- Vyplácame 13. plat a CONTI bonus (podiel na hospodárskom zisku spoločnosti)
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis zašlite prosím cez portál našej spoločnosti prostredníctvom reakčnej linky v tejto ponuke.
Po prihlásení je potrebné do 3 dní vyplniť online diagnostické testovanie bez ktorého Vaša žiadosť nemôže byť spracovaná.
Ďakujeme Vám za Váš čas a tešíme sa na Vás.
Po prihlásení je potrebné do 3 dní vyplniť online diagnostické testovanie bez ktorého Vaša žiadosť nemôže byť spracovaná.
Ďakujeme Vám za Váš čas a tešíme sa na Vás.
ID: 3281514
Posting date: 9.1.2018
2018-01-09
location: okres Zvolen Position: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant Company: Continental AG
Basic wage component (gross) and other rewards: Bude upresnené na osobnom stretnutí