Pracovník/čka zákazníckeho servisu cez videohovor

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
02.03.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu (1 000€) a bonusu (do 200 €) . Pri práci na študentskú dohodu 6 €/h + 1,20 €/h bonus.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Identifikácia zákazníkov pomocou dokladov totožnosti prostredníctvom prichádzajúcich videohovorov
  • Podpora a pomoc pri vykonávaní procesu identifikácie
  • zadávanie a aktualizácia údajov v systémoch

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zadarmo
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždeň zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • čeština na veľmi dobrej komunikatívnej úrovni
  • angličtina na komunikatívnej úrovni - školenie a systémy v anglickom jazyku
  • výborné komunikačné zručnosti
  • rozvinutá PC gramotnosť
  • dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
  • dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
  • príjemné vystupovanie
  • časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 11.30 - 20.00

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3865706  Posting date: 7.2.2020  Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac