Prácovník/pracovníčka retenčného oddelenia v zákazníckom servise

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
20.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiac+ odmeny cca. 160 €+ odmeny za úspešné hovory

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného kolegu/šikovnú kolegyňu na komunikáciu so zákazníkmi, ktorí zvažujú ukončenie zlmuvy s naším biznis partnerom, poskytovateľom služieb satelitnej televízie.

Zákazníci sú buď priamo prepojení na retenčné oddelenie, alebo sú kontaktovaní našimi kolegami. Čiže sa jedná o aktívnu aj pasívnu linku.

Hľadáme teda človeka, ktorý je komunikatívny, trpezlivý a má v sebe "sales ducha".

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zadarmo
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždeň zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) - maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni je výhodou, nie však podmienkou
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 20.01.2020 do 31.01.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3846122  Posting date: 13.1.2020  Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac