We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Prácovník/pracovníčka retenčného oddelenia v zákazníckom servise
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
20.01.2020
20.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 800 EUR/mesiac+ odmeny cca. 160 €+ odmeny za úspešné hovory
Od 800 EUR/mesiac+ odmeny cca. 160 €+ odmeny za úspešné hovory
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného kolegu/šikovnú kolegyňu na komunikáciu so zákazníkmi, ktorí zvažujú ukončenie zlmuvy s naším biznis partnerom, poskytovateľom služieb satelitnej televízie.
Zákazníci sú buď priamo prepojení na retenčné oddelenie, alebo sú kontaktovaní našimi kolegami. Čiže sa jedná o aktívnu aj pasívnu linku.
Hľadáme teda človeka, ktorý je komunikatívny, trpezlivý a má v sebe "sales ducha".
Zákazníci sú buď priamo prepojení na retenčné oddelenie, alebo sú kontaktovaní našimi kolegami. Čiže sa jedná o aktívnu aj pasívnu linku.
Hľadáme teda človeka, ktorý je komunikatívny, trpezlivý a má v sebe "sales ducha".
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zadarmo
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- vzdelávací program pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) - maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni je výhodou, nie však podmienkou
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 20.01.2020 do 31.01.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 20.01.2020 do 31.01.2020 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3846122
Posting date: 13.1.2020
2020-01-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: TELUS International
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac