Workforce Specialist / Plánovač pracovného času

Miesto práce
Kalinčiakova, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 200 € + bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • plánovanie pracovného času zamestnancov na týždennej a mesačnej báze
  • kontakt pre zamestnancov pre všetky otázky ohľadom naplánovaného pracovného času
  • efektívne využívanie pracovnej sily na dosiahnutie úrovne služieb a výkonnosti
  • spracovanie žiadostí o dovolenku a vyhodnotenie štatistík týkajúcich sa projektov
  • úzka spolupráca s projektovým manažmentom a partnermi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • moderný office
  • možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť osobného rozvoja
  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždeň zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • veľmi dobrá znalosť programu MS Excel (ako napr. výpočet vzorcov, formátovanie, kontigenčné grafy...)
  • dobrá znalosť angličtiny (komunikácia v anglickom jazyku)
  • silné analytické zručnosti
  • dôkladnosť
  • komunikačné zručnosti a tímová práca
  • schopnosť reagovať na požiadavky ad hoc
  • inovatívnosť a flexibilita
  • empatia
  • skúsenosti s programom Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3619014  Posting date: 12.3.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1 200 € + bonus