We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Workforce Specialist / Plánovač pracovného času
Miesto práce
Kalinčiakova, Nové Mesto
Kalinčiakova, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 200 € + bonus
od 1 200 € + bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- plánovanie pracovného času zamestnancov na týždennej a mesačnej báze
- kontakt pre zamestnancov pre všetky otázky ohľadom naplánovaného pracovného času
- efektívne využívanie pracovnej sily na dosiahnutie úrovne služieb a výkonnosti
- spracovanie žiadostí o dovolenku a vyhodnotenie štatistík týkajúcich sa projektov
- úzka spolupráca s projektovým manažmentom a partnermi
Zamestnanecké výhody, benefity
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- vzdelávací program pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá znalosť programu MS Excel (ako napr. výpočet vzorcov, formátovanie, kontigenčné grafy...)
- dobrá znalosť angličtiny (komunikácia v anglickom jazyku)
- silné analytické zručnosti
- dôkladnosť
- komunikačné zručnosti a tímová práca
- schopnosť reagovať na požiadavky ad hoc
- inovatívnosť a flexibilita
- empatia
- skúsenosti s programom Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3619014
Posting date: 12.3.2019
2019-03-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: TELUS International
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1 200 € + bonus