We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zarob si s češtinou ako operátor klientského centra!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
05.09.2018
05.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h
850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón (iba prijímanie hovorov, nie obvolávanie zákazníkov), e-mail a písomne pre českých klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti, pôsobiacej v mnohých odvetviach vrátane tradičného obchodu s kávou:
- poradenstvo o produktoch, akciách a ostatných službách
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času (plný alebo skrátený úväzok od 20 hod/týž., v rámci prevádzkových hodín 8-20; resp. so: 8-16)
- klimatizovaný office
- možnosť kariérneho rastu
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- stravné lístky sú samozrejmosťou
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
- vzdelávací program pre zamestnancov zadarmo
- možnosť čerpania dovolenky aj počas skúšobnej doby
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala, neváhajte nám zaslať Váš životopis. Výberové konanie pozostáva z telefonického pohovoru a osobného stretnutia.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
K žiadosti prosím pripojte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona NR SR č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- čeština na komunikatívnej úrovni (hovorovo aj písomne)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- možnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 05.09.2018 do 19.09.2018 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.30)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3463921
Posting date: 6.8.2018
2018-08-06
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: TELUS International
Basic wage component (gross) and other rewards: 850 € + cca. 200€ bonus/mesiac; resp 5,20€+1€/h