Pracovník/pracovníčka zákazníckeho servisu s maďarčinou

Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
18.01.2018
Mzdové podmienky (brutto)
770 € - 790 €

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských (a maďarských) klientov nášho partnera – významného poskytovateľa v oblasti TV & médií
• poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách, fakturácii a ostatných službách spoločnosti
• spracúvanie a vybavovanie objednávok
• aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
• prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
• retencia & technická podpora
• administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
  • náročná, ale pestrá pracovná náplň
  • intenzívne zatrénovanie
  • moderný office
  • možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť osobného rozvoja
  • flexibilné plánovanie pracovného času
  • "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
  • káva a čaje po celý deň zdarma
  • každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
  • tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
  • oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
  • Týždne zdravia
  • karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu
  • vzdelávací program pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) a maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Nikoleta Kovácsová
E-mail: poslať životopis
ID: 3280454  Posting date: 8.1.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 770 € - 790 €