We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Práca pre študentov (Pracovník zákazníckeho servisu)
Miesto práce
Kalinčiakova 31, Bratislava
Kalinčiakova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
14.06.2017
14.06.2017
Mzdové podmienky (brutto)
cca. 4€ – 5€/hod (fixná a variabilná časť)
cca. 4€ – 5€/hod (fixná a variabilná časť)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre
partnerov a klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
partnerov a klientov nášho partnera – známeho poskytovateľa v oblasti TV & médií:
- zadávanie, kontrola a schvaľovanie nových zmlúv a dodatkových služieb do systému na
- aktivácia a deaktivácia služieb
- telefonické potvrdzovanie zmlúv
- technická podpora
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- náročná, ale pestrá pracovná náplň
- intenzívne zatrénovanie
- moderný office
- možnosť kariérneho rastu v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja
- flexibilné plánovanie pracovného času
- "Employee gets employee" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
- káva a čaje po celý deň zdarma
- každý týždeň pre všetkých čerstvé ovocie
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- oddychová miestnosť (Chill-Out-Room)
- Týždne zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
- zľavy u našich partnerov (bioobchod, sushi reštaurácia a iné)
Informácie o výberovom konaní
Pred nástupom na pozíciu je potrebné si absolvovať nami platené vstupné zaškolenie, ktoré sa bude konať od 14. do 23.06.2017.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo očakávame:
- slovenčina na veľmi dobrej úrovni (slovom aj písmom)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 22.00, víkendy a sviatky 10.00 – 22.00
- maďarčina na komunikatívnej úrovni výhodou, avšak nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 3070180
Posting date: 19.5.2017
2017-05-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Company: TELUS International
Basic wage component (gross) and other rewards: cca. 4€ – 5€/hod (fixná a variabilná časť)