Teamleader - špecialista tímu marketérov Orange DOMA pre spoločnosť Orange Slovensko, a.s. (Fix+variabil)

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Miesto práce
regionálna pobočka Orange DOMA, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Banská Bystrica, okres Žilina, okres Trenčín, okres Trnava, okres Nitra, okres Prešov, Bratislava, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 800 do 1500 (fix+variabil)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Orange DOMA je nový kanál zákazníckej starostlivosti telekomunikačného operátora Orange, ktorý na trh prináša novú generáciu zákazníckej starostlivosti. Jej cieľom je zákazníkom zabezpečiť profesionálny zákaznícky servis. Individuálny prístup, profesionalita a vysoká miera prispôsobenia sa potrebám zákazníka je presne to, čo dnešný zákazník od svojho operátora potrebuje.

• Si skúsený obchodník, teamleader alebo junior manažér obchodného tímu?

• Dokážeš kommunikovať vecne a príjemne vo F2F styku?

• Chcel by si si začať budovať korporátnu kariéru v spoločnosti Orange Slovensko, a.s. ?

Pokiaľ sú VŠETKY odpovede na naše otázky "ÁNO", čítaj ďalej a v závere reaguj na pracovnú pozíciu.
TEAMLEADER MARETINGOVÉHO TÍMU zodpovedá za marketingové aktivity súvisiace s tvorbou základne zákazníckych dát v pokrytí optickej siete Orange. Tie sú následne využívané pri ďalšom predaji služieb na obchodnom oddelení Orange DOMA.

Tvojou úlohou bude:
• vybudovať tím asistentov predaja - marketingových pracovníkov, ktorí budú pod tvojim vedením vykonávať marketnigové aktivity slúžiace ako podpora následného predaja - zber zákazníckych dát, ktorý bude zabezpečený obchodným oddelením našej spoločnosti;
• nábor a výber marketingových pracovníkov - asistentov predaja v lokalite pôsobnosti regionálnej pobočky;
• pracovať na ich rýchlom adaptačnom procese, ich motivovaní a školení;
• aktívna účasť a kontrola marketérov v teréne a ich kaučing.

Riadime sa heslom: Najprv zákazníka poznaj, zisti čo skutočne od svojho operátora vyžaduje a až následne mu predaj služby, ktoré skutočne využije.

Práve tento NAJDÔLEŽITEJŠÍ 1.krok predajného procesu má na starosti naše marketingové oddelenie, ktoré je tvorené mladými dynamickými a kreatívnymi ľudmi.

MY SME INÍ, MY SME ORANGE!

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilný finančný príjem tvorený FIXNOU a variabilnou zložkou - vysoko motivačné progresívne odmeňovanie;
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
• teambuildingové firemné akcie / aj v zahraničí
• absolvovanie produktového školenia
• školenia obchodnej a asertívnej komunikácie
• stretnutia s lídrami v oblasti predaja (prednášky a semináre s uznávanými medzinárodnými lektormi)
• budovanie korporátnej kariéry

Informácie o výberovom konaní

Váš životopis nám zašlite na doleuvedený mailový kontakt. Každému uchádzačovi odpovedáme!
Na osobný pohovor pozývame iba vybratých uchádzačov.

Výberový proces pozostáva:
1. Videopohovor s riaditeľom predajného kanálu
2. Osobný pohovor s vybraným uchádzačom
3. Komplexné zaškolenie do interných procesov Orange DOMA
4. Implementácia a rozbeh pobočky Orange DOMA

Tešíme sa na Vašu účasť!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• obchodný duch;
• komunikačné predpoklady pre vedenie obchodného rozhovoru;
• leadership / schopnosť motivovať tím;
• prirodzený teamleader;
• chuť na sebe pracovať;
• skúsenosti s predajom produktov a služieb v oblasti. telekomunikačných služieb - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, ktorá sa venuje priamemu predaju služieb v segmente B2B a B2C pre veľké nadnárodné spoločnosti, pôsobiace na slovenskom trhu.
Medzi naše aktivity na oddelení MARKETINGU patrí:
- vykonávanie prieskumov, ankiet, aktualizácie dát;
- získavanie súhlasov pre účely marketingových aktivít obchodných spoločností;
- vykonávanie plošného marketingu vo zverenom regióne;
- odovzdávanie POS materiálov kontaktovaných zákazníkov;
Medzi naše aktivity na oddelení REKLAMY patrí:
- telefonický prieskum spokojnosti zákazníkov; a analýza zákazníckych dát o službách a produktoch;
- aktualizácia produktov a služieb ktoré zákazníci využívajú;
- validácia a verifikácia aktivít z oddelenia marketingu
Medzi naše aktivity na oddelení PREDAJA patrí:
- F2F- získavanie v osobnom styku so zákazníkom
- telesales / telefonický predaj produktov a služieb zákazníkom
- online predaj produktov a služieb zákazníkom
- zabezpečovanie LEADOV pre obchodné oddelenie
- B2B aktivity súvisiace s oblasťou GDPR a Cyber Protection;
ID: 3306906  Posting date: 9.2.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: od 800 do 1500 (fix+variabil)