We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný zástupca telefonického predaja
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
700 Euro plus variabilná složka
700 Euro plus variabilná složka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné zodpovednosti:
• Proaktívne predáva produkty a ponúka novinky našim stálym zákazníkom;
• Zaznamenáva získané informácie od zákazníkov do interného informačného systému SAP a každodenne spolupracuje s obchodným zástupcom na portfóliu zverených zákazníkov;
• Zodpovedá za dlhodobý rozvoj svojich predajných a vyjednávacích zručností;
• Analyzuje historické dáta a príležitosti u každého zákazníka a v spolupráci s nadriadeným navrhuje riešenie;
• Rieši problémy s objednávkami vs . dodávkami produktov s príslušnými oddeleniami s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie;
• Analyzuje dáta zo systému u zákazníkov a identifikuje ich potreby a príležitosti;
• Maximalizuje možnosti predaja produktov u zákazníkov ( tj. predstavuje nové produkty, akcie atď. );
• Prispieva k pozitívnemu prostrediu tímovou spoluprácou a vytvára pozitívne vzťahy s kľúčovými zainteresovanými stranami ( tj. zákazníci, obchodné oddelenie , marketing , distribúcia ... );
• Buduje imidž spoločnosti;
• Proaktívne predáva produkty a ponúka novinky našim stálym zákazníkom;
• Zaznamenáva získané informácie od zákazníkov do interného informačného systému SAP a každodenne spolupracuje s obchodným zástupcom na portfóliu zverených zákazníkov;
• Zodpovedá za dlhodobý rozvoj svojich predajných a vyjednávacích zručností;
• Analyzuje historické dáta a príležitosti u každého zákazníka a v spolupráci s nadriadeným navrhuje riešenie;
• Rieši problémy s objednávkami vs . dodávkami produktov s príslušnými oddeleniami s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie;
• Analyzuje dáta zo systému u zákazníkov a identifikuje ich potreby a príležitosti;
• Maximalizuje možnosti predaja produktov u zákazníkov ( tj. predstavuje nové produkty, akcie atď. );
• Prispieva k pozitívnemu prostrediu tímovou spoluprácou a vytvára pozitívne vzťahy s kľúčovými zainteresovanými stranami ( tj. zákazníci, obchodné oddelenie , marketing , distribúcia ... );
• Buduje imidž spoločnosti;
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• Prácu na plný úväzok a HPP na dobu neurčitú;
• Prostredie s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej spolupráci a neformálnych vzťahoch;
• Samostatnú a zodpovednú prácu;
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou;
• Spoznanie a porozumenie procesom v dynamickom korporátnom prostredí;
• Motivujúci systém finančného hodnotenia;
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných schopností;
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesnom raste a rozvoji (Talentové programy, Rozvojové aktivity);
• Zamestnanecké výhody: Mesačný prídel produktov; Pitný režim; Nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; Kafetéria – systém benefitov; Doplnkové dôchodkové sporenie; Sociálny program; Príspevok na stravovanie; Zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; Možnosť nákupu zamestnaneckých akcií;
• Prácu na plný úväzok a HPP na dobu neurčitú;
• Prostredie s firemnou kultúrou založenou na otvorenosti, tímovej spolupráci a neformálnych vzťahoch;
• Samostatnú a zodpovednú prácu;
• Uplatnenie v medzinárodnej spoločnosti s vybudovanou tradíciou a prestížnou značkou;
• Spoznanie a porozumenie procesom v dynamickom korporátnom prostredí;
• Motivujúci systém finančného hodnotenia;
• Zaškolenie a profesionálne tréningy na podporu predajných, vyjednávacích a komunikačných schopností;
• Možnosť pracovať na svojom osobnom a profesnom raste a rozvoji (Talentové programy, Rozvojové aktivity);
• Zamestnanecké výhody: Mesačný prídel produktov; Pitný režim; Nákup produktov a firemných reklamných predmetov za zvýhodnené ceny; Kafetéria – systém benefitov; Doplnkové dôchodkové sporenie; Sociálny program; Príspevok na stravovanie; Zvýhodnené volania pre rodinných príslušníkov; Možnosť nákupu zamestnaneckých akcií;
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou;
• Silné verbálne a komunikačné zručnosti (príjemný hlasový prejav s bezchybnou artikuláciou);
• Proaktívny prístup a zodpovednosť za dosahovanie individuálnych aj tímových výsledkov;
• Schopnosť učiť sa a používať nové informácie v krátkom časovom intervale;
• Orientáciu na kvalitu a profesionálny výkon;
• Cit pre obchod a motiváciu predávať;
• Prozákaznícky prístup;
• Znalosť práce na PC – MS Office;
• Práca z domu – Home office;
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné;
Výhodou:
• Znalosť SAP systémov;
• Predchádzajúca skúsenosť na call centre, alebo v aktívnom predaji;
• Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou;
• Silné verbálne a komunikačné zručnosti (príjemný hlasový prejav s bezchybnou artikuláciou);
• Proaktívny prístup a zodpovednosť za dosahovanie individuálnych aj tímových výsledkov;
• Schopnosť učiť sa a používať nové informácie v krátkom časovom intervale;
• Orientáciu na kvalitu a profesionálny výkon;
• Cit pre obchod a motiváciu predávať;
• Prozákaznícky prístup;
• Znalosť práce na PC – MS Office;
• Práca z domu – Home office;
• Bydlisko Bratislava alebo okolie do 50 km od BA – nutné;
Výhodou:
• Znalosť SAP systémov;
• Predchádzajúca skúsenosť na call centre, alebo v aktívnom predaji;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť s vedúcim postavením v oblasti výroby a predaja nealkoholických nápojov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3379008
Posting date: 17.5.2018
2018-05-17
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Obchodný zástupca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Company: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – organizačná zložka
Basic wage component (gross) and other rewards: 700 Euro plus variabilná složka