We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
VoIP & DevOps Tech Support - vhodné aj pre študentov
CloudTalk
Miesto práce
Západný rad 31, Bratislava
Západný rad 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Fixná platová zložka od 1100 EUR/m. Plat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1100 EUR/m do 3000 EUR/m)
Fixná platová zložka od 1100 EUR/m. Plat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1100 EUR/m do 3000 EUR/m)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Monitorovať CloudTalk, aby sme mohli rýchlo identifikovať problémy hneď keď nastanú.
- Networking (na úrovni CCNA 1, 2) - SIP, TCP/IP.
- Komunikovať požiadavky technickej podpory prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu.
- Pomôcť niektorým zákazníkom prejsť prvotným set-up procesom technického nastavenia.
- Spolupracovať s našim technickým tímom s cieľom vyriešiť zložitejšie problémy.
- Aktualizovať našu knowledge base pre interné aj zákaznícke použitie.
- Pohybovať sa medzi programátormi, technikmi, zákazníckou podporou a obchodníkmi a pomáhať im s ich technickými otázkami.
- Pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.
Môžeš pracovať s týmito technológiami:
- Hlavné technológie: Asterisk, Redis, Amazon AWS, MariaDB, Cloudflare, Nginx, Kafka, Electron, WebRTC, Kamailio, ElasticSearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana, Sentry, Bareos.
- Programovacie jazyky: Bash, Python, C.
Ak sa chceš rozvíjať a rásť, ale nemáš dostatok požadovaných skúseností, daj nám vedieť. Hľadáme aj ľudí na Junior VoIP & DevOps Tech Support pozíciu.
- Networking (na úrovni CCNA 1, 2) - SIP, TCP/IP.
- Komunikovať požiadavky technickej podpory prostredníctvom e-mailu, chatu alebo telefónu.
- Pomôcť niektorým zákazníkom prejsť prvotným set-up procesom technického nastavenia.
- Spolupracovať s našim technickým tímom s cieľom vyriešiť zložitejšie problémy.
- Aktualizovať našu knowledge base pre interné aj zákaznícke použitie.
- Pohybovať sa medzi programátormi, technikmi, zákazníckou podporou a obchodníkmi a pomáhať im s ich technickými otázkami.
- Pomáhať s ďalším rozvojom nášho skvelého produktu.
Môžeš pracovať s týmito technológiami:
- Hlavné technológie: Asterisk, Redis, Amazon AWS, MariaDB, Cloudflare, Nginx, Kafka, Electron, WebRTC, Kamailio, ElasticSearch.
- Nástroje na monitorovanie a zálohovanie: Zabbix, Grafana, Sentry, Bareos.
- Programovacie jazyky: Bash, Python, C.
Ak sa chceš rozvíjať a rásť, ale nemáš dostatok požadovaných skúseností, daj nám vedieť. Hľadáme aj ľudí na Junior VoIP & DevOps Tech Support pozíciu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť byť súčasťou skvelého tímu skúsených ľudí, ktorý vytvára produkt na svetovej úrovni.
- Naučíme ťa množstvo vecí o VoIP, Linux serveroch, infraštruktúre a množstve služieb, ktoré používame.
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza veľký mestský park.
- Flexibilná pracovná doba. Možnosť pracovať na diaľku alebo home office.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- Garáž na bicykle :)
- Naučíme ťa množstvo vecí o VoIP, Linux serveroch, infraštruktúre a množstve služieb, ktoré používame.
- Rodinnú atmosféru, kde nájdeš nových priateľov.
- Malý tím, kde každý môže vyniknúť. Máš šancu profesionálne a osobnostne rásť.
- Rodinný dom so záhradou a saunou pre regeneráciu. V blízkosti sa nachádza veľký mestský park.
- Flexibilná pracovná doba. Možnosť pracovať na diaľku alebo home office.
- Odmeny na základe tvojho nasadenia a schopností.
- Garáž na bicykle :)
Informácie o výberovom konaní
Pošli nám svoj životopis ešte dnes, buď cez portál Profesia.sk alebo prostredníctvom nášho webu https://www.cloudtalk.sk/voip-devops-tech-support
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Administrácia LAN/WAN - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo hľadáme?
- Znalosť základov správy Linux serverov.
- Schopnosť riešiť rôznorodé problémy, kritické myslenie a vedieť sa sám rozhodovať.
- Profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Chuť učiť sa a mať pozitívne naladenie. Čo nevieš, ťa naučíme my.
- Vzdelanie v technickej oblasti, študenti sú tiež vítaní.
- Dobrá znalosť písanej a hovorenej angličtiny.
- Tímového hráča s nasadením.
- Znalosť VoIP je výhodou.
- Skúsenosti s diagnostikou problémov s QoS sú výhodou.
- Skúsenosti s technológiami call centra, ako sú IVR sú výhodou.
- Znalosť základov správy Linux serverov.
- Schopnosť riešiť rôznorodé problémy, kritické myslenie a vedieť sa sám rozhodovať.
- Profesionálny prístup s odhodlaním poskytovať úžasnú zákaznícku podporu.
- Chuť učiť sa a mať pozitívne naladenie. Čo nevieš, ťa naučíme my.
- Vzdelanie v technickej oblasti, študenti sú tiež vítaní.
- Dobrá znalosť písanej a hovorenej angličtiny.
- Tímového hráča s nasadením.
- Znalosť VoIP je výhodou.
- Skúsenosti s diagnostikou problémov s QoS sú výhodou.
- Skúsenosti s technológiami call centra, ako sú IVR sú výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CloudTalk ☁️ is a modern and user friendly cloud telephony solution which disrupts the $50 billion stagnant telephony market. Through our easy integrability and advanced features, CloudTalk saves 2-3 minutes on every phone call! Our solution is loved by customer support and sales teams all over the world. We can, of course, back this bold claim with data - Check Capterra, Pipedrive Marketplace or G2
We believe in connecting the world not only through technology but also through people. CloudTalk’s 60+ employees of 11 nationalities work remotely from Europe, Asia and South America. With our clients spanning industries like SaaS, e-commerce, tech and finance, we work with companies such as Fujitsu, Mercedes, Oyo or the Ministry of Health of Slovak Republic.
We believe in connecting the world not only through technology but also through people. CloudTalk’s 60+ employees of 11 nationalities work remotely from Europe, Asia and South America. With our clients spanning industries like SaaS, e-commerce, tech and finance, we work with companies such as Fujitsu, Mercedes, Oyo or the Ministry of Health of Slovak Republic.
ID: 3362969
Posting date: 28.9.2018
2018-09-28
location: Západný rad 31, Bratislava Position: IT/Technical Support Specialist, Systémový administrátor, Špecialista podpory zákazníkov, Technik Company: CloudTalk
Basic wage component (gross) and other rewards: Fixná platová zložka od 1100 EUR/m. Plat odrážajúci skúsenosti a pracovnú senioritu (od 1100 EUR/m do 3000 EUR/m)