We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Sekretárka / Asistentka
CLC advokátska kancelária s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
17.06.2019
17.06.2019
Mzdové podmienky (brutto)
nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača
nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práce administratívneho charakteru
- prepisy textov, korektúry
- spracovanie korešpondencie, kopírovanie, scanovanie
dokumentov
- koordinácia došlých a odoslaných e-mailov
- evidencia prijatej a odoslanej pošty
- archivácia dokumentov
- obsluha telefónnej linky
- organizovanie stretnutí
- zabezpečenie prvotného kontaktu s klientmi kancelárie
- prepisy textov, korektúry
- spracovanie korešpondencie, kopírovanie, scanovanie
dokumentov
- koordinácia došlých a odoslaných e-mailov
- evidencia prijatej a odoslanej pošty
- archivácia dokumentov
- obsluha telefónnej linky
- organizovanie stretnutí
- zabezpečenie prvotného kontaktu s klientmi kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- atraktívne pracovné prostredie
- adekvátne finančné ohodnotenie
- atraktívne pracovné prostredie
- adekvátne finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím zašlite štrukturovaný životopis na e-mailovú adresu [email protected]
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov.
Kontaktovať budeme len vybratých uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Úspešná kandidátka by mala ovládať nemecký alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, tak aby dokázala vybaviť bežné telefonáty, úlohy a e-maily.
Prax v obdobnej pracovnej pozícii vítaná, odolnosť voči stresu, samostatnosť, flexibilita, dôslednosť, komunikatívnosť.
Prax v obdobnej pracovnej pozícii vítaná, odolnosť voči stresu, samostatnosť, flexibilita, dôslednosť, komunikatívnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša advokátska kancelária sa orientuje predovšetkým na oblasť obchodného práva, transakcií s nehnuteľnosťami, stavebného práva, práva obchodných spoločností, energetiky, nájmov, pracovno-právneho poradenstva a civilných sporov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 420560
Posting date: 2.5.2019
2019-05-02
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Company: CLC advokátska kancelária s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: nástupný plat od 900,- EUR brutto v závislosti od dĺžky praxe a skúseností uchádzača