We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Konzultant predaja, Vedúci predajne
Česká mincovna SK, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2020
01.09.2020
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 400 EUR/mesiac+mesačné prémie + výkonnostné odmeny. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
900 - 1 400 EUR/mesiac+mesačné prémie + výkonnostné odmeny. Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš kladný vzťah k minciam a investičným drahým kovom? Hľadáme aktívnych, spoľahlivých a komunikatívnych kolegov orientovaných na spokojnosť zákazníka do úplne novej predajne v Bratislave. Potrebujeme tvoje nadšenie pre krásne mince, tvoju ochotu a skúsenosti pri ich predaji, chuť podeliť sa a poradiť našim zanieteným zákazníkom ale aj ďalším možným budúcim nadšenom (znalosti v oblasti numizmatiky však nie sú podmienkou). Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie, kvalitné zaškolenie v už zabehnutých prevádzkach, luxusné ale priateľské prostredie novej predajne v centre Bratislavy a množstvo ďalších výhod.
Náplň práce :
- absolvovanie úvodného školenia a školení zameraných na predajné zručnosti
- obsluha zákazníkov na predajni, poradenstvo pri výbere,
- poskytovanie informácií ohľadom nových produktov a emisných plánoch
spoločnosti
- práca s pokladňou, skladovou evidenciou
- spracovanie objednávok
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- riešenie reklamácií
- komunikácia s obchodnými partnermi a nadväzovanie nových obchodných
vzťahov
- rokovania s obchodnými partnermi a klientmi
- monitorovanie trhu
- zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov činnosti
- reprezentácia spoločnosti
Náplň práce :
- absolvovanie úvodného školenia a školení zameraných na predajné zručnosti
- obsluha zákazníkov na predajni, poradenstvo pri výbere,
- poskytovanie informácií ohľadom nových produktov a emisných plánoch
spoločnosti
- práca s pokladňou, skladovou evidenciou
- spracovanie objednávok
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- riešenie reklamácií
- komunikácia s obchodnými partnermi a nadväzovanie nových obchodných
vzťahov
- rokovania s obchodnými partnermi a klientmi
- monitorovanie trhu
- zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov činnosti
- reprezentácia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké zľavy
- teambuldingy
- ďalšie benefity pri osobnom pohovore
- teambuldingy
- ďalšie benefity pri osobnom pohovore
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
HELIOS - Základy
CRM (Customer Relationship Management) - Základy
Microsoft Office 365 - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
CRM (Customer Relationship Management) - Základy
Microsoft Office 365 - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
prax v oblasti výhodou
samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť
flexibilita
vysoké pracovné nasadenie
orientácia na zákazníka a výsledky
precíznosť, spoľahlivosť a dôslednosť
pozitívny prístup k práci, životu aj k ľuďom nevyhnutný
prirodzená komunikácia a obchodná zručnosť
ochota cestovať v rámci SR, príležitostne ČR
samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť
flexibilita
vysoké pracovné nasadenie
orientácia na zákazníka a výsledky
precíznosť, spoľahlivosť a dôslednosť
pozitívny prístup k práci, životu aj k ľuďom nevyhnutný
prirodzená komunikácia a obchodná zručnosť
ochota cestovať v rámci SR, príležitostne ČR
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česká mincovňa je tradičným českým výrobcom a predajcom investičných a pamätných mincí a medailí z drahých kovov ale aj bežných kovov. Viac ako 30 rokov sme výhradným dodávateľom obežných a pamätných mincí pre Českú národnú banku. Česká mincovňa rozvíja aj vlastnú výrobu a vlastnú obchodnú činnosť. Spolupracujeme s renomovanými obchodníkmi z celého sveta, ktorí naše mince v čoraz väčšom náklade zaraďujú do svojej ponuky.
ID: 3925597
Posting date: 3.8.2020
2020-08-03
location: Bratislava Position: Finančný poradca, Konzultant, Obchodný manažér, Vedúci predajne/prevádzky Company: Česká mincovna SK, s.r.o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac