We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Ak máte záujem o prácu vo finančnom sektore, neváhajte napísať! Pracovník odboru informačných povinností
Centrálny depozitár cenných papierov SR, a.s.
Miesto práce
Ul. 29. augusta, Bratislava
Ul. 29. augusta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september - október 2019
september - október 2019
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac800-900
800 - 900 EUR/mesiac800-900
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka so záujmom o prácu súvisiacu s prevádzkou odboru Informačných povinností, poskytovaním informácií na písomné vyžiadanie pre oprávnené osoby, ktorý sa rád učí nové veci a nebojí sa splniť naše vysoké očakávania.
Vašou primárnou úlohou bude:
• poskytovať na písomné vyžiadanie služby a informácie pre oprávnené osoby, ktorej oprávnenie, t.j. právo a povinnosti, vyplývajú priamo zo zákona alebo z platných právnych predpisov, najmä podľa §110 ods. 1 zákona o CP (správcovia konkurznej podstaty, notári, exekútori, súdy a iné)
• precízna analýza žiadostí a ich vybavenie
• práca v rôznych informačných systémoch
• iné podľa pokynov nadriadeného
Vašou primárnou úlohou bude:
• poskytovať na písomné vyžiadanie služby a informácie pre oprávnené osoby, ktorej oprávnenie, t.j. právo a povinnosti, vyplývajú priamo zo zákona alebo z platných právnych predpisov, najmä podľa §110 ods. 1 zákona o CP (správcovia konkurznej podstaty, notári, exekútori, súdy a iné)
• precízna analýza žiadostí a ich vybavenie
• práca v rôznych informačných systémoch
• iné podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej a zodpovednej práce ponúkame zároveň aj:
• príležitosť pracovať v unikátnej spoločnosti,
• priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj,
• možnosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
• možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
• flexibilný pracovný čas,
• týždeň dovolenky navyše
• príležitosť pracovať v unikátnej spoločnosti,
• priestor pre odborný rast a profesionálny rozvoj,
• možnosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
• možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
• flexibilný pracovný čas,
• týždeň dovolenky navyše
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, prihláste sa na tomto linku:
https://tech.interspeedia.com/jobs/33587.53249.49341
Prosím, neposielajte motivačné listy. Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
https://tech.interspeedia.com/jobs/33587.53249.49341
Prosím, neposielajte motivačné listy. Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
ekonomika, bankovníctvo, finančníctvo
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícii vyhovujú uchádzači:
• SŠ vzdelanie,
• výhodou je prax z oblasti kapitálového trhu minimálne 1 rok,
• samostatnosť, dôslednosť a precíznosť,
• schopnosť zorganizovať si čas a riešiť problémy,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• kultivovaný písomný prejav,
• orientácia na výsledky a dokončovanie práce,
• tímová práca,
• informačná gramotnosť,
• silná proklientska orientácia
• SŠ vzdelanie,
• výhodou je prax z oblasti kapitálového trhu minimálne 1 rok,
• samostatnosť, dôslednosť a precíznosť,
• schopnosť zorganizovať si čas a riešiť problémy,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• kultivovaný písomný prejav,
• orientácia na výsledky a dokončovanie práce,
• tímová práca,
• informačná gramotnosť,
• silná proklientska orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Centrálny depozitár cenných papierov je stredne veľkou súkromnou akciovou spoločnosťou, ktorá pôsobí na finančnom trhu, so sídlom v širšom centre Bratislavy. Sme stabilná firma s 30 ročnou tradíciou, ktorá je vo svojej oblasti jednotkou na trhu, poskytujeme kvalitné služby a stále expandujeme. Záleží nám na profesionálnom a osobnostnom rozvoji našich zamestnancov, podporujeme work-life balance, transparentnosť, máme zavedený etický kódex a propagujeme čestný a priateľský prístup. Máme tu priateľské a príjemné prostredie, presadzujeme etické riešenia, orientujeme sa na produkciu, dodržiavame slušné vzťahy a vládne u nás tímový duch :)
Bližšie informácie o nás nájdete na našej web stránke www.cdcp.sk alebo https://www.linkedin.com/company/centralny-depozitar-cennych-papierov/-
Bližšie informácie o nás nájdete na našej web stránke www.cdcp.sk alebo https://www.linkedin.com/company/centralny-depozitar-cennych-papierov/-
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3665655
Posting date: 19.9.2019
2019-09-19
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Centrálny depozitár cenných papierov SR, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 900 EUR/mesiac800-900