Marketing Coordinator

Miesto práce
Europa SC, a.s., Na Troskách, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceli by ste sa podieľať na tvorbe úspešného brandu regionálneho obchodného centra v Banskej Bystrici ? Mať kreatívnu prácu s priestorom pre sebarealizáciu ?

  • Hľadáme kolegu/kolegyňu s inovatívnym prístupom k práci a schopnosťou pretaviť zaujímavé nápady do eventov, online súťaží a kampaní, ktoré by prilákali zákazníkov. Ak hľadáte jedinečnú výzvu, pripojte sa k nášmu silnému marketingovému tímu. V správe nehnuteľností sme globálnym lídrom.
  • Zodpovedá za tvorbu „On-line marketingovej komunikácie, on-line reklamných kampaní a propagácie nákupného centra
  • Komunikuje s nájomcami nákupného centra
  • Podieľa sa na kreovaní reklamných kampaní v rádiách, online a printe.
  • Spolupracuje pri organizácii marketingových eventov podľa marketingového plánu a pokynov oblastného marketingového manažéra, komunikuje s eventovými agentúrami
  • Administratíva – príprava a zhotovovanie zadaných podkladov, zmlúv, zápisov z mítingov, zhotovovanie objednávok, evidencia objednávok, evidencia inzercie v jednotlivých médiách a monitoring médií, spracovanie štatistiky o jednotlivých akciách
  • Zodpovedá za prípravu a spracovanie podkladov k marketingovému plánu a rozpočtu
  • Zodpovedá za aktualizáciu Web stránky, podieľa sa na tvorbe obsahu a správy sociálnych profilov nákupného centra.
  • Zodpovedá za systém darčekových kariet, zabezpečuje komunikáciu s dodávateľom
  • Pravidelne pripravuje pracovanie podklady pre periodický aj neperiodický reporting a zabezpečuje plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Sme poradenská spoločnosť v oblasti komerčných nehnuteľností. Našim klientom poskytujeme komplexné služby. Pri všetkom, čo robíme sa snažíme dostať zo seba to najlepšie a dodať prvotriedny servis našim klientom. Na to, aby sme mohli mať spokojných a prosperujúcich klientov musíme mať najprv spokojných a prosperujúcich zamestnancov. Budujeme inovatívne prostredie pre našich zamestnancov, ktorí potom prichádzajú s čerstvými nápadmi pre klientov.
Naše priestory sú navrhnuté tak, aby sa v nich zamestnanci cítili dobre, aby mali možnosť sa rozvíjať a aby sa priestor prispôsobil ich potrebám, nie naopak.
Na to, aby zamestnanci mohli rásť, musia sa ďalej vzdelávať – máme preto prepracovaný systém ďalšieho vzdelávania, ktorý poskytuje našim zamestnancom širokú škálu tém a taktiež možnosť výmenných programov v rámci spoločnosti.
Aby sa naši zamestnanci vedeli ľahšie uvoľniť aj v práci, máme pre nich pripravené masáže na pracovisku a Multisport kartu.

Pri dôležitých životných udalostiach poskytujeme dni voľna navyše, a za odpracované roky máme dovolenku extra, či sabbatical.
Pri narodení dieťaťa dáme kolegovi alebo kolegyni príspevok vo forme bonusu, rovnako aj pri odporučení nových kolegov – tešíme sa z každého prírastku
Ak to situácia umožňuje, radi sa stretávame aj s kolegami, s ktorými nezdieľame kancelárie pri rôznych druhoch teambuildingových a sociálnych aktivít.
Máme možnosť zapojiť sa do rôznych dobrovoľníckych aktivít a ďalšie iné benefity.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, komunikácia, reklama, obchod, psychológia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti s podieľaním sa na organizácii a promovaní eventov
Schopnosť prinášať nové a kreatívne nápady
Skúsenosť s google add word, ppc kampaňami, facebook a instagram adds, nie je podmienkou
Kreativita, samostatnosť a motivácia neustále sa učiť a rásť
Schopnosť primerane a profesionálne reagovať na bežné požiadavky zo strany klientov, spolupracovníkov a nadriadeného
Tímová spolupráca
Svedomitosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
Aktívna znalosť Anglického jazyka je podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.

CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.

Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.

Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.

V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Kucková
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 4093347  Posting date: 19.7.2021  Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac