We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Associate Lease Administrator
Miesto práce
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
myhive Vajnorská, Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
1 000 EUR/mesiackonečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete začať svoju kariéru v oblasti komerčných nehnuteľností? Ak máte skúsenosti s fakturáciou, viete pracovať v Exceli a nebojíte sa komunikovať pozícia Associate Lease Administrátor môže byť pre Vás. Lease Administrátor je zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.
- zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
- vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
- vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
- príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
- príprava podkladov pre fakturáciu
- príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
- vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
- evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
- vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
- príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property Managera
- príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property Managera
- evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property Managera o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
- evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property Managera
- zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov Property Managera
- korešpondencia s nájomcami
- evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
- pohľadávková agenda
- príprava prvotných účtovných dokladov
- administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
- plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme poradenská spoločnosť v oblasti firemných realít. Našim klientom pomáhame nájsť úspešné riešenia pre ich nehnuteľnosti. My v CBRE sa na nehnuteľnosti pozeráme ako na príležitosť získať omnoho viac. Viac spokojných zamestnancov. Viac spokojných klientov. Preto je našou víziou posúvať priestor, v ktorom ľudia pracujú a podnikajú. A to všetko cez inovatívne riešenia, ktoré odhalia skrytý potenciál každej nehnuteľnosti. Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:
- Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Flexibilná pracovná doba a home office
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca v MS Excel – pokročilá znalosť a skúsenosti s prácou v MS Excel sú nevhnutným poredpokladom pre zvládnutie každodenných úloh
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Základy ekonómie resp. účtovníctva
Anglický jazyk – na komunikatívnej úrovni, každodenne využívaná pri práci
Logické myslenie a orientácia na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3980921
Posting date: 28.1.2021
2021-01-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb Company: CBRE s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac