We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Property Administrator - Polus City Center
Miesto práce
Polus City Center, Vajnorská 10645/100, Bratislava
Polus City Center, Vajnorská 10645/100, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Property Administrátor je v plnej miere zodpovedný za plnenie povinností správcu z manažérskej zmluvy v oblasti správy nájomných zmlúv, prevádzkových nákladov a administrácie nehnuteľnosti.
- zodpovednosť za vedenie agendy nájomných zmlúv
- vedenie a aktualizácia databázy platných nájomných zmlúv a ich dodatkov
- vedenie a aktualizácia databázy súčasných nájomcov
- príprava každomesačného aktuálneho letting statusu (rent roll), jeho spracovanie a odoslanie
- príprava podkladov pre fakturáciu
- príprava podkladov na indexáciu nájomného a zábezpek
- vedenie agendy prevádzkových nákladov (OPEX, MAREX), nákladov vlastníka a iných nákladov
- evidencia dodávateľských faktúr, zabezpečenie odsúhlasenia, úhrady faktúr, archivácia faktúr
- vedenie a aktualizácia databázy dodávateľských zmlúv a ich dodatkov
- príprava podkladov do reportov na základe pokynov Property managera
- príprava podkladov pre rozpočet na základe pokynov Property managera
- evidencia databázy a sledovanie platnosti poistných zmlúv, výšky poistného krytia, resp. výšky finančného zabezpečenia, informovanie Property manažéra o prípadných porušeniach, príprava výziev na odstránení týchto porušení
- evidencia databázy a sledovanie platnosti bankových garancií nájomcov, príprava výziev na doplnenie a informovanie Property manažéra
- zavedenie všetkých potrebných evidencii a databáz, príprava podklad na vyúčtovanie a sledovanie SPN a PPN podľa pokynov property managera
- korešpondencia s nájomcami
- evidencia obratov nájomcov ak je to relevantné pre danú nehnuteľnosť
- pohľadávková agenda
- príprava prvotných účtovných dokladov
- administratívna činnosť súvisiaca so spravovanou nehnuteľnosťou
- plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť sebarealizácie v medzinárodnom korporátnom prostredí
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Teambuilding, benefity a sociálny program pre zamestnancov
- Motivačné finančné hodnotenie
- Stravné lístky v hodnote 4 Eur s príplatkom zamestnávateľa
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Flexibilná pracovná doba
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Kariérny rast
- CBRE bola nominovaná ako Naj zamestnávateľ roka 2016
- CBRE získala 18. miesto v rebríčku LinkedIn Top 20 Companies List 2017
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite svoj štruktúrovaný životopis priamou reakciou cez portál profesia. Vaše dokumenty budú starostlivo posúdené našim HR tímom a v prípade splnenia kvalifikačných predpokladov pre túto pozíciu Vás budeme telefonicky kontaktovať pre doplnenie ďalších informácií a detailov k osobnému pohovoru.
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Všetkým uchádzačom o prácu v CBRE vopred ďakujeme.
S úctou,
Váš CBRE HR tím
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
KNOWLEDGE / VEDOMOSTI
SKILLS / ZRUČNOSTI
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- VŠ vzdelanie v oblasti ekonomického smeru
- Rozpočtový a finančný manažment
- MS Excel – evidencia dát, reportovanie, kontingenčné tabuľky, pivot
- Anglický jazyk – B2/C1
SKILLS / ZRUČNOSTI
- Výborné komunikačné zručnosti, písomné i verbálne, v SJ aj EN jazyku
- Relevantná prax s prípravou nájomných zmlúv
- Relevantná prax s fakturáciou a reportingom
ABILITIES / SCHOPNOSTI
- Plánovanie a koordinácia – time management, plnenie termínov
- Orientácia na detail a prácu s finančnými dátami
- Starostlivosť o klienta
- Tímová spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3076264
Posting date: 24.5.2017
2017-05-24
location: Bratislava Position: Fakturant, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Company: CBRE s.r.o.