We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ Office Manager - BBC5
Miesto práce
BBC 5, Plynárenská, Ružinov
BBC 5, Plynárenská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiackoncoročná odmena viazaná na výsledky práce
900 EUR/mesiackoncoročná odmena viazaná na výsledky práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Asistentka zodpovedá za poskytovanie komplexnej administratívnej pomoci a podpory pre manažéra a/alebo oddelenie, koordináciu procesov, rovnako však vystupuje ako osoba prvého kontaktu pre nájomníkov nehnuteľnosti a dodávateľov služieb.
- Zodpovedá za komplexnú administratívnu podporu pre manažéra a ostatných členov tímu
- Zodpovedá za organizačné zabezpečenie obchodných stretnutí, služobných ciest, vrátane rezervácií hotelov, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest
- Zodpovedá za prípravu a kompletizáciu podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania , zodpovedná za prípravu zápisov z porád, sleduje a eviduje úlohy a ich plnenie, zabezpečuje dodržiavanie plnenia stanovených termínov
- Spracováva podklady a spolupracuje pri príprave prezentácií
- Zabezpečuje komplexnú starostlivosť o obchodných partnerov, prípravu a podávanie občerstvenia
- Zodpovedá za prípravu písomnej korešpondencie s obchodnými partnermi podľa inštrukcií nadriadených
- Zodpovedá za zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie, objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
- Zodpovedá za príjem, evidenciu a zasielanie firemnej korešpondencie, komplexnú internú aj externú komunikáciu s obchodnými partnermi, dodávateľmi i kolegami (príprava, odosielanie, príjem a evidencia zásielok – písomná, elektronická a telefonická forma)
- Zodpovedá za prípravu účtovných podkladov a ich odovzdávanie účtovnému oddeleniu, zodpovedá za evidenciu faktúr, prípravu návrhov na odsúhlasenie platieb, zadávanie platieb, ich evidenciu a archiváciu
- Zodpovedá za aktualizáciu a evidenciu plných mocí v rámci spoločnosti
- Zodpovedá za vedenie evidencie dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- Zodpovedá za spracovanie vyúčtovania pracovných ciest
- Zodpovedá za vedenie pokladne strediska i pokladne klienta
- Zodpovedá za archiváciu dokumentov na spoločný hard-disk
- Plnenie ďalších úloh podľa nariadení vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov
- Masáže na pracovisku
- Sabbatical leave a dovolenka extra
- Bonus pri narodení dieťaťa
- Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
- Finančný bonus za odporučenie kandidátov
- Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
- Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
- Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť budovať vzťahy, kontakty a siete
- Proaktívny prístup k úlohám
- Schopnosť prinášať a realizovať inovatívne riešenia
- Silný tímový hráč
- Anglický jazyk – B2/C1
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V CBRE našim klientom poskytujeme tie najlepšie služby pre ich nehnuteľnosti. Sme najväčšou svetovou poradenskou a investičnou spoločnosťou v oblasti komerčných nehnuteľností a od roku 2008 sme zaradení v zozname Fortune 500.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
CBRE na Slovensku pôsobí už viac ako 20 rokov a zamestnáva viac ako 200 zamestnancov v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici. Celkovým obratom viac ako 30 miliónov eur sa radíme medzi top konzultačné spoločnosti na Slovensku.
Sme dobrí v tom, čo robíme, lebo to robíme spoločne. Od architektov cez konzultantov, finančných expertov až po projekt manažérov, všetci ťaháme za jeden povraz a smerujeme k jednému cieľu. Baví nás spolu hľadať spôsoby, ako prinášať našim klientom tie najlepšie riešenia.
Hľadáme k nám ľudí, ktorí to budú cítiť rovnako. Zvedavých a ľudských, ktorí sa chcú učiť a rásť spolu s nami. Ktorí ocenia menej hierarchie a viac dôvery robiť veci, kedy chcú a ako chcú. Menej mikromanažmentu a viac kolegov, ktorí si nájdu čas pomôcť.
V CBRE je nám dobre. Môže byť aj vám.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 2958527
Posting date: 13.1.2020
2020-01-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Company: CBRE s.r.o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac