Aplikačný referent

Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného kolegu na technickú podporu koncových užívateľov - „end user support“, ktorý sa bude starať o riešenie technických požiadaviek približne 100 užívateľov a o fungovanie všetkých informačných systémov v spoločnosti.
Aplikačný referent pre IKT je zodpovedný za správu informačných systémov dôležitých pre chod podniku. Náplňou práce je správa informačných systémov, na základe ktorých vykonáva požadované zmeny nastavení. Zabezpečuje servis a podporu zamestnancom. Je zaškolený dodávateľom informačných systémov tak, aby mohol vykonávať zmeny a technickú podporu na lokálnej úrovni pre zamestnávateľa. Konzultuje návrhy nových riešení.
Zabezpečuje technickú podporu a servis zamestnancom a zodpovedá za plynulý chod aplikácií osobných počítačov pre každodenné potreby fungovania podniku. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na ich príprave a realizácii. Veľkú časť svojej práce realizuje medzi zamestnancami, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na riešenie problému - zmysel pre službu a podporu či schopnosť adekvátne komunikovať.
Zabezpečuje:
  • evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov
  • údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu alebo fyzicky podľa potreby
  • základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
  • inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
  • zabezpečuje technickú správu web stránky podniku
  • udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
  • vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
Je súčinný pri:
  • kontrole a údržbe telekomunikačných služieb
  • plánovaní kapacitných potrieb výpočtovej techniky pre nasledujúce obdobia, navrhovaní a výbere nákupu PC a príslušenstva, sieťových komponentov a programového vybavenia
  • riešení a kontrole zálohovaní podnikových dát
  • zabezpečovaní bezproblémového chodu počítačovej siete a prevádzke internetu
  • pri správe serverov
  • správe a údržbe multifunkčných zariadení a súvisiaceho SW vybavenia spolu s dodávateľom
  • komunikácii s dodávateľmi IKT technológii a techniky

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príspevok na stravu zamestnanca
  • príspevok do DDP
  • príspevok na športové aktivity
  • príspevok na kultúrne akcie
  • príspevok na regeneráciu pracovnej sily
  • platená dovolenka nad rámec zákona
  • príspevok pri životných jubileách
  • zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
  • mobilný telefón aj na súkromné účely

Informácie o výberovom konaní

Spôsob výberu:
1. Výber na základe CV, motivačný list, referencie
2. Osobný pohovor pred komisiou

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Elektrotechnika, Informatika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť operačných systémov Microsoft pre PC a notebooky, inštalácia a konfigurácia
  • praktické skúsenosti v oblasti IT min. 6 mesiacov (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
  • komunikatívnosť, asertivita, pro-zákaznícky prístup
  • znalosť inštalácie aplikácií, upgrade SW a HW, zálohovanie
  • základné skúsenosti s inštaláciou a konfiguráciou IT techniky
  • technické znalosti a zručnosti
  • prehľad a orientácia v oblasti IT
  • analytické myslenie
Vhodné odborné znalosti
  • znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office
  • základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
  • základné znalosti sieť. prvkov
  • základné znalosti Windows Server

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o. je v súčasnosti správcom 299 nebytových priestorov a objektov, 1467 obecných bytov a 6223 vlastníckych bytov. Nebytové priestory a objekty obsahujú obchodné priestory, ambulancie, sklady, kancelárie, zasadačky, spoločné priestory, ktoré sú na dlhodobý i krátkodobý p r e n á j o m. Ponúkané služby a práce sa opierajú o dlhoročné skúsenosti spoločnosti so správou, údržbou a obnovou bytového a domového fondu. Pracovníci našej spoločnosti na ponúkané služby a práce sú riadne zaškolení a v prípade, že to vyžaduje legislatíva na druh poskytovanej služby, alebo práce majú príslušnú odbornú spôsobilosť.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Durová
Tel.: +421557871329
E-mail: poslať životopis
ID: 4014231  Posting date: 7.5.2021  Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac