Správkyňa / správca administratívnej budovy

Business Center Bratislava a.s.

Miesto práce
Mlynské nivy 48, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 350 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Prenájom kancelárií novým Záujemcom:
- príprava cenovej ponuky,
- príprava Zmluvy o nájme až po podpis,
- príprava priestorov pre nového nájomcu, odovzdanie priestoru nájomcovi (kancelária, kľúče, vstupné karty, príp. parkovacie čipy),
Agenda s Existujúcimi Nájomcami:
- príprava Dodatkov k jestvujúcim nájomným zmluvám,
- starostlivosť o priestory nájomcu (údržba, upratovanie, príp. rekonštrukcie – úpravy),
- sledovanie úhrad faktúr za nájom, výzvy na úhradu,
- vystavenie vstupných kariet (natypovanie do systému),
Prenajímatelia / obchodný partneri:
- komunikácia s Prenajímateľmi (externé parkovanie) – sledovanie fakturácie, zasielanie podkladov pre fakturáciu,
- príprava Zmlúv / Dodatkov
- aktualizácia parkovacieho plánu,
Dodávatelia služieb pre budovu:
- komunikácia s dodávateľmi služieb, príprava príp. mesačných podkladov pre fakturáciu,
- upratovanie – kontrola vykonanej práce, dohadovanie termínov – harmonogramu upratovania, príprava podkladu pre mesačnú fakturáciu,
- koordinácia s technikom IT – klapky pre nájomcov, zvončeky, čítačky vstupných kariet,
- SBS – komunikácia s pracovníkmi na recepcii / s objektovým vedúcim, príprava podkladu pre vyhodnotenie obhliadok (PES – program Winkontrol), vypracovanie pokynov pre SBS službu (podľa aktuálnej situácie a potrieb),
- PO BOZP – komunikácia s dodávateľom, zabezpečenie potrebných označení na budove (vývesky PO), objednávky revízii HP a hydrantov, príprava podkladov pre revíziu, objednávky a sledovanie termínov školení BOZP (BCB, upratovanie, SBS,),
- výťahy – komunikácia s dodávateľom resp. zodpovedným pracovníkom, sledovanie a objednávanie mesačných servisov príp. povinných revízii,
- IT – PC správa budovy, recepcia, kamerový systém,
- OLO – sledovanie stavu odpadu (separovaný, komunálny), objednávky príp. mimoriadneho vývozu (napr. tonery, elektroodpad),
Ostatné / BCB:
- vedenie údržby budovy (pravidelné porady, príprava súpisu prác pre údržbu budovy, vyhľadávanie dodávateľov servisu – opráv, vyhľadávanie a objednávky náhradných dielov / servisu),
- vedenie kancelárie správy (kancelárske potreby, občerstvenie, kopírka, zakladanie / evidencia dokladov...),
- príprava podkladov pre účtovníčku (dochádzka zamestnancov, evidencia pokladne,)
- zapisovanie mesačného odpočtu energii (hlásenie dodávateľom),
- zapisovanie a objednávky hygienického sortimentu (komunikácia s dodávateľom),
- evidencia vozidla BCB (km, servis,)
- evidencia / rezervácie fitness, parkovanie pre návštevy (podklad pre SBS), parkovanie – nájomníci (parkovací plán – graficky),
- aktualizácia údajov na stránke spoločnosti a inzertného portálu (pôdorysy, fotografie),
- evidencia a aktualizácia údajov vstupných kariet do budovy (program SBI, excell tabuľka),
- evidencia a aktualizácia kontaktných údajov nájomcov (tel. čísla, mail adresy, zodpovedné osoby), príprava zoznamov pre SBS, správu budovy,

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
E-mail - Expert

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

5

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prenájom kancelárskych priestorov

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3981217  Posting date: 2.10.2020  Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac