We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Finančný a administratívny asistent
Budovy pre budúcnosť
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta
od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Finančný a administratívny asistent bude pracovať pre Budovy pre budúcnosť, vedúcu alianciu v stavebnom odvetví, ktorá prostredníctvom svojich 8 členských združení reprezentuje viac ako 150 firiem, ktorých ročné tržby dosahujú takmer 1,7 mld. eur a zamestnávajú vyše 9 tisíc ľudí.
Finančný a administratívny asistent bude svojou prácou umožňovať Budovám pre budúcnosť, aby sa sústredili na napĺňanie svojho poslania aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré podporujú výstavbu a obnovu budov s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
Hlavné úlohy na pozícii Finančný a administratívny asistent:
• Finančné riadenie projektov / grantov – komunikácia s partnermi a donormi, dozeranie na správne použitie prostriedkov, vedenie evidencie, komunikácia s účtovníkom, zostavovanie priebežných a záverečných finančných správ k projektom.
• Administratívna podpora – vystavovanie faktúr, vedenie účtovnej evidencie, komunikácia s účtovníkom, spolupráca na tvorbe rozpočtu organizácie a sledovaní jeho čerpania a pod.
• V prípade skúseností aj príprava grantových žiadostí.
Finančný a administratívny asistent bude svojou prácou umožňovať Budovám pre budúcnosť, aby sa sústredili na napĺňanie svojho poslania aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré podporujú výstavbu a obnovu budov s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
Hlavné úlohy na pozícii Finančný a administratívny asistent:
• Finančné riadenie projektov / grantov – komunikácia s partnermi a donormi, dozeranie na správne použitie prostriedkov, vedenie evidencie, komunikácia s účtovníkom, zostavovanie priebežných a záverečných finančných správ k projektom.
• Administratívna podpora – vystavovanie faktúr, vedenie účtovnej evidencie, komunikácia s účtovníkom, spolupráca na tvorbe rozpočtu organizácie a sledovaní jeho čerpania a pod.
• V prípade skúseností aj príprava grantových žiadostí.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Atraktívna a dynamická pracovná oblasť
• Flexibilita pracovného času a miesta výkonu práce
• Potenciál na rozšírenie spolupráce
• Flexibilita pracovného času a miesta výkonu práce
• Potenciál na rozšírenie spolupráce
Informácie o výberovom konaní
čiastočný úväzok (1/5), živnosť
Životopis a krátky motivačný list, prosím, posielajte na [email protected].
Životopis a krátky motivačný list, prosím, posielajte na [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax s finančný riadením projektov 1-2 roky
• Samostatnosť, flexibilita, presnosť, komunikatívnosť
• Samostatnosť, flexibilita, presnosť, komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
O Budovách pre budúcnosť
https://bpb.sk/
Budovy pre budúcnosť sú najväčšie profesionálne záujmové združenie pre sektor budov na Slovensku. Prostredníctvom svojich 9 členských organizácií reprezentujeme takmer 900 subjektov aktívnych v oblasti kvalitnej výstavby, obnovy a prevádzky budov.
Od vzniku združenia v roku 2013 je našim hlavným poslaním aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré ovplyvňujú výstavbu a obnovu budov, s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
https://bpb.sk/
Budovy pre budúcnosť sú najväčšie profesionálne záujmové združenie pre sektor budov na Slovensku. Prostredníctvom svojich 9 členských organizácií reprezentujeme takmer 900 subjektov aktívnych v oblasti kvalitnej výstavby, obnovy a prevádzky budov.
Od vzniku združenia v roku 2013 je našim hlavným poslaním aktívne sa podieľať na tvorbe verejných politík, ktoré ovplyvňujú výstavbu a obnovu budov, s dôrazom na energetickú hospodárnosť, zdravé vnútorné prostredie a udržateľnosť.
ID: 3574387
Posting date: 9.1.2019
2019-01-09
location: Práca z domu Position: Office manager Company: Budovy pre budúcnosť
Basic wage component (gross) and other rewards: od 300 eur podľa rozsahu úväzku a kvalifikácie kandidáta