We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista zákazníckej podpory (Back Office)
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
ASAP, prípadne od 1.5.2019
ASAP, prípadne od 1.5.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/mesiac + motivačná pohyblivá zložka
1000 EUR/mesiac + motivačná pohyblivá zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa členom tímu podpory pre profesionálnych finančných a realitných konzultantov. Našim cieľom je poskytovať klientom profesionálny servis v plánovaní a všetkých dôležitých životných oblastiach.
Úloha špecialitu zákazníckej podpory:
1. Spracovanie a spravovanie kľúčových klientských informácií
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčich krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Úloha špecialitu zákazníckej podpory:
1. Spracovanie a spravovanie kľúčových klientských informácií
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčich krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pôsobenie v dynamicky sa rozvíjajúcom tíme
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
- motivujúce odmeňovanie
- získanie skúseností v oblasti finančných riešení a využívania výhod finančných inštitúcií
- školenia v rôznych odborných oblastiach, možnosť získania obchodných a riadiacich schopností
- práca s modernými trendovými technológiami a nástrojmi
- neobmedzená možnosť rastu podľa schopností a výsledkov
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní finančných produktov
Informácie o výberovom konaní
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3619825
Posting date: 13.3.2019
2019-03-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Finančný analytik, Klientský pracovník, Obchodný referent Company: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 EUR/mesiac + motivačná pohyblivá zložka