Back Office - referent pre správu klientov

Broker Consulting, a. s.

Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.5.2018 alebo dohodou aj skôr 1./15.4.2018
Mzdové podmienky (brutto)
od 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba

Informácie o výberovom konaní

Zasielajte svoj životopis na adresu [email protected]
https://www.facebook.com/broker.consulting.singhofer/

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť, schopnosti plánovať a samostatne si rozvrhnúť prácu
- spoľahlivosť a zodpovednosť, orientácia na splnenie cieľov a úloh
- systematický a organizačný prístup
- zručnosť v kalkuláciách
- komunikatívnosť, diskrétnosť, príjemné vystupovanie, asertivita v jednaní

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Broker Consulting, a.s.je spoločnosť s viac ako 19 rokmi úspešného pôsobenia na trhu komplexného finančného plánovania.
Vďaka overenému know-how, systému podpory a šírke produktov, patríme v Čechách a na Slovensku medzi najžiadanejšie spoločnosti v tejto oblasti.
Máme vynikajúcu reputáciu a vykazujeme permanentný rast (obrat narástol o vyše 25% za posledné roky).
Pre ambicióznych ľudí so schopnosťou rýchlo sa učiť, tvrdo pracovať, čeliť výzvam a novým okolnostiam ponúkame príležitosť dokázať svoje schopnosti a podieľať sa na rozvoji nášho úspechu na Slovensku a pri budovaní finančných centier pre profesionálne poradenstvo, finančné vzdelávanie a finančné plánovanie na území celej SR.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3333620  Posting date: 13.3.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: od 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka