We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent oddelenia nákupu a fakturácie
BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2020, resp. dohodou
1.12.2020, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ mzda 900 € až 1100 € brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie po zapracovaní. Garantujeme každoročný nárast mzdy
900 - 1 200 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ mzda 900 € až 1100 € brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie po zapracovaní. Garantujeme každoročný nárast mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kompletné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (ASSECO Spin)
Spolupráca s dodávateľmi, objednávanie, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, zasielanie ponúk a telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Telefonický predaj vybraným existujúcim zákazníkom
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (ASSECO Spin)
Spolupráca s dodávateľmi, objednávanie, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, zasielanie ponúk a telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Telefonický predaj vybraným existujúcim zákazníkom
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ideálny úväzok pre pozitívne naladeného človeka s ambíciou profesionálnej realizácie . Príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy, dobré dopravné spojenie. Začiatok pracovnej doby o 7,00. Práca bez nadčasov- zaučení stíhajú prácu v rámci pracovnej doby.
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :) .Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti.
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :) .Perspektívne zamestnanie a možnosť pracovať v úspešnej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na vaše štrukturované životopisy s FOTOGRAFIOU na uvedenej mailovej adrese: obchodne [email protected]
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodé, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, iniciatíva, tvorivosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL- excelentne :-),PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL- excelentne :-),PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česko-Slovenská spoločnosť, najväčší výrobca cereálií a trvanlivých pekárskych výrobkov v CE zaoberajúca sa výrobou, dovozom a vývozom potravín pre racionálnu výživu značiek BONAVITA, DOBRÝ ŽIVOT, ACTIVE, KVÁSKOVÝ KNÄCKEBROT, ZAJÍC, DOBRÁ VLÁKNINA, DOBRÁ KAŠE, MOGADOR,
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3467162
Posting date: 16.10.2020
2020-10-16
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Company: BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac