We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Skrátený úväzok 6 hod Part Time v Petržalke - Referentka oddelenia nákupu a fakturácie
BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Miesto práce
Šustekova 18, Petržalka
Šustekova 18, Petržalka
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
od 1.6. 2022 resp. dohodou
od 1.6. 2022 resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
720 - 900 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ MZDA 720 € až 900€ brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie mzdy po zapracovaní.
720 - 900 EUR/mesiacNÁSTUPNÁ MZDA 720 € až 900€ brutto v závislosti od praxe a osobných schopností. Zvýšenie mzdy po zapracovaní.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého kolektívu hľadáme kolegyňu na 6 - hodinový , prípadne 5- hodinový pracovný úväzok.
Náplňou je práce bude :
Kompletné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (Asseco Spin)
Spolupráca s dodávateľmi , objednávanie tovaru, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov ( excelovske tabuľky)
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Náplňou je práce bude :
Kompletné vedenie obchodnej a administratívnej agendy
Vystavovanie dodacích listov a faktúr (Asseco Spin)
Spolupráca s dodávateľmi , objednávanie tovaru, nákup a príjem tovaru
Spracovávanie a tvorba štatistík a podkladov ( excelovske tabuľky)
Rozpracovávanie nových projektov v začiatočnej fáze, telefonické, výnimočne aj osobné rokovania
Koordinácia s inými oddeleniami
Realizácia bežných úloh a prác na oddelení
Očakávame, že referent bude prichádzať s nápadmi a riešeniami na podporu pozície firmy na trhu, na efektívne fungovanie chodu firmy a tieto bude aj prakticky realizovať.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ideálny úväzok pre pozitívne naladenú ženu s menšími deťmi s ambíciou profesionálnej realizácie (začiatok pracovnej doby 7,00 ).
Práca bez nadčasov, zaučení stíhajú prácu v rámci pracovného úväzku.
Príjemné pracovné prostredie v PETRŽALKE blízko centra Bratislavy , príjemný kolektív, dobré dopravné spojenie
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim-káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :)
V prípade obojstrannej spokojnosti a potreby možnosť predĺženia pracovného úväzku a osobného rozvoja.
Práca bez nadčasov, zaučení stíhajú prácu v rámci pracovného úväzku.
Príjemné pracovné prostredie v PETRŽALKE blízko centra Bratislavy , príjemný kolektív, dobré dopravné spojenie
Zaujímavé zamestnanecké benefity ( pitný režim-káva čaj zdarma, denne čerstvé ovocie a zelenina zdarma , príspevok na kutúru a šport , možnosť nákupu výrobkov spoločnosti za výhodné zamestnanecké ceny bez obmedzenia a ďaľšie :)
V prípade obojstrannej spokojnosti a potreby možnosť predĺženia pracovného úväzku a osobného rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na vaše štrukturované životopisy s FOTOGRAFIOU na uvedenej mailovej adrese: [email protected]
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky, ktorých pozveme najneskôr do 7 pracovných dní na osobný pohovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, iniciatíva, tvorivosť, zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL,PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Daľší cudzí jazyk výhodou
Skutočný záujem o pracovnú pozíciu
Organizačné schopnosti
Práca s PC (INTERNET, WORD, EXCEL,PowerPoint)
Hľadáme človeka milého, príjemného, activneho, komunikatívneho, otvoreného, schopného rásť a plného životného optimizmu :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Česko-Slovenská spoločnosť, najväčší výrobca cereálií a trvanlivých pekárskych výrobkov v CE zaoberajúca sa výrobou, dovozom a vývozom potravín pre racionálnu výživu značiek BONAVITA, DOBRÝ ŽIVOT, ACTIVE, KVÁSKOVÝ KNÄCKEBROT, ZAJÍC, DOBRÁ VLÁKNINA, DOBRÁ KAŠE, MOGADOR,
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3461823
Posting date: 28.4.2022
2022-04-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Company: BONAVITA SERVIS spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 720 EUR/mesiac