Можливість для людей з України

Výkonná Asistentka/Executive Assistant

BONARD

Miesto práce
Dunajská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacMožnosť úpravy nástupnej mzdy na základe individuálneho posúdenia kandidáta, firemné benefity a 3 ročný pracovný prospekt.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skvelá výkonná asistentka je ako letový dispečér v živote vyťaženého vrcholového manažéra. Jej hlavnou úlohou je nie len účinne spravovať rozvrh, schôdzky, pracovné cesty, stretnutia, no čiastočne aj osobné záväzky a tým mu vytvárať priestor, aby mohol úspešne navigovať rastúcu medzinárodnú spoločnosť cez dnešný náročný a rýchlo rozvíjajúci sa trh.

Na pozíciu výkonnej asistentky potrebujeme niekoho, kto má zručnosti poskytnúť vynikajúcu administratívnu a strategickú podporu pre vysoko výkonného vrcholového manažéra. Niekoho, kto sa dokáže kreatívne prispôsobiť rôznemu typu ľudí a situácií, aby dynamický pracovný deň nášho generálneho riaditeľa mohol ubiehať plynulo.

Ak máš motiváciu, pozitívny postoj, zmysel pre detail a dokonalosť, táto úloha Ti ponúkne jedinečnú príležitosť zdokonaliť Tvoje profesionálne schopnosti a zároveň obohatiť skúsenosti prostredníctvom spolupráce a interakcie s naším úspešným generálnym riaditeľom v náročnom medzinárodnom prostredí.

Tvoja rola zahŕňa:
1. Vystupovať ako alter-ego generálneho riaditeľa, byť prvým kontaktným bodom - je potrebné sa oboznámiť s menami, miestami a byť vždy jedným krokom pred vývojom udalostí
2. Spravovať komplexný kalendár generálneho riaditeľa a zabezpečiť všetky pracovné a osobné stretnutia, služobné cesty, prezentácie a podobne
3. Spolupracovať s COO a senior manažérmi na vnútropodnikovej agende a administratívnych úlohách ako: zosúladenie nákladov, faktúr, formálnych dohôd či zmlúv
4. Schopnosť získať informácie potrebné na zefektívnenie a progress agendy generálneho riaditeľa
5. Manažovať korešpondenciu a komunikáciu generálneho riaditeľa
6. Ísť príkladom v dodržiavaní a podporovaní silnej a rastúcej firemnej kultúry spoločnosti
7. Administratívna podpora a office management kancelárie v centre starého mesta v Bratislave

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoluprácou s nami získaš:
  • Príležitosť sa učiť a kariérne rásť priamo pod dohľadom ynamického a inovatívneho generálneho riaditeľa.
  • Skúsenosti s prácou v medzinárodnej firme.
  • Príjemnú pracovnú atmosféru s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
  • Podporu tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a zároveň sa o nich naučíš veľa nového
  • Príležitosť dlohdobej spolupráce a kariérneho rastu s firmou
  • Flexibilný pracovný čas
  • Možnosť vzdelávania a profesionálneho rozvoja
A k tomu všetkému prístup k atraktívnemu well-being programu a účasť na firemných teambuildingových akciách

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).

Keďže obvykle dostávame mnoho aplikácií, naša odpoveď môže byť oneskorená.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť predvídať a plánovať (!!!)
  • zdravý úsudok a logické myslenie
  • odhodlanie a zmysel pre povinnosť
  • proaktívny a nezávislý prístup
  • pozornosť k detailom a stanoveným lehotám; odovzdávanie spoľahlivých a dôkladne vypracovaných úloh
  • nezávislosť pri rozhodovaní a plnení úloh
  • rozhodnosť, schopnosť pracovať rýchlo a efektívne
  • primeraná odolnosť voči stresu
  • flexibilita a dostupnosť
  • predchádzajúca pracovná skúsenosti ako výkonná alebo osobná asistentka
  • a samozrejme schopnosť efektívne komunikovať v anglickom jazyku, ako aj v chápaní a ovládaní všetkých kancelárskych a webových nástrojov na pokročilej úrovni, ktorá Ti umožní zaradiť všetky vyššie uvedené zručnosti do Tvojej pracovnej agendy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Izáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3341681  Posting date: 21.4.2023  Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac