Можливість для людей з України
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Výkonná Asistentka/Executive Assistant
BONARD
Miesto práce
Dunajská 12, Bratislava
Dunajská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
ASAP alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacMožnosť úpravy nástupnej mzdy na základe individuálneho posúdenia kandidáta, firemné benefity a 3 ročný pracovný prospekt.
1 500 EUR/mesiacMožnosť úpravy nástupnej mzdy na základe individuálneho posúdenia kandidáta, firemné benefity a 3 ročný pracovný prospekt.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Skvelá výkonná asistentka je ako letový dispečér v živote vyťaženého vrcholového manažéra. Jej hlavnou úlohou je nie len účinne spravovať rozvrh, schôdzky, pracovné cesty, stretnutia, no čiastočne aj osobné záväzky a tým mu vytvárať priestor, aby mohol úspešne navigovať rastúcu medzinárodnú spoločnosť cez dnešný náročný a rýchlo rozvíjajúci sa trh.
Na pozíciu výkonnej asistentky potrebujeme niekoho, kto má zručnosti poskytnúť vynikajúcu administratívnu a strategickú podporu pre vysoko výkonného vrcholového manažéra. Niekoho, kto sa dokáže kreatívne prispôsobiť rôznemu typu ľudí a situácií, aby dynamický pracovný deň nášho generálneho riaditeľa mohol ubiehať plynulo.
Ak máš motiváciu, pozitívny postoj, zmysel pre detail a dokonalosť, táto úloha Ti ponúkne jedinečnú príležitosť zdokonaliť Tvoje profesionálne schopnosti a zároveň obohatiť skúsenosti prostredníctvom spolupráce a interakcie s naším úspešným generálnym riaditeľom v náročnom medzinárodnom prostredí.
Tvoja rola zahŕňa:
1. Vystupovať ako alter-ego generálneho riaditeľa, byť prvým kontaktným bodom - je potrebné sa oboznámiť s menami, miestami a byť vždy jedným krokom pred vývojom udalostí
2. Spravovať komplexný kalendár generálneho riaditeľa a zabezpečiť všetky pracovné a osobné stretnutia, služobné cesty, prezentácie a podobne
3. Spolupracovať s COO a senior manažérmi na vnútropodnikovej agende a administratívnych úlohách ako: zosúladenie nákladov, faktúr, formálnych dohôd či zmlúv
4. Schopnosť získať informácie potrebné na zefektívnenie a progress agendy generálneho riaditeľa
5. Manažovať korešpondenciu a komunikáciu generálneho riaditeľa
6. Ísť príkladom v dodržiavaní a podporovaní silnej a rastúcej firemnej kultúry spoločnosti
7. Administratívna podpora a office management kancelárie v centre starého mesta v Bratislave
Na pozíciu výkonnej asistentky potrebujeme niekoho, kto má zručnosti poskytnúť vynikajúcu administratívnu a strategickú podporu pre vysoko výkonného vrcholového manažéra. Niekoho, kto sa dokáže kreatívne prispôsobiť rôznemu typu ľudí a situácií, aby dynamický pracovný deň nášho generálneho riaditeľa mohol ubiehať plynulo.
Ak máš motiváciu, pozitívny postoj, zmysel pre detail a dokonalosť, táto úloha Ti ponúkne jedinečnú príležitosť zdokonaliť Tvoje profesionálne schopnosti a zároveň obohatiť skúsenosti prostredníctvom spolupráce a interakcie s naším úspešným generálnym riaditeľom v náročnom medzinárodnom prostredí.
Tvoja rola zahŕňa:
1. Vystupovať ako alter-ego generálneho riaditeľa, byť prvým kontaktným bodom - je potrebné sa oboznámiť s menami, miestami a byť vždy jedným krokom pred vývojom udalostí
2. Spravovať komplexný kalendár generálneho riaditeľa a zabezpečiť všetky pracovné a osobné stretnutia, služobné cesty, prezentácie a podobne
3. Spolupracovať s COO a senior manažérmi na vnútropodnikovej agende a administratívnych úlohách ako: zosúladenie nákladov, faktúr, formálnych dohôd či zmlúv
4. Schopnosť získať informácie potrebné na zefektívnenie a progress agendy generálneho riaditeľa
5. Manažovať korešpondenciu a komunikáciu generálneho riaditeľa
6. Ísť príkladom v dodržiavaní a podporovaní silnej a rastúcej firemnej kultúry spoločnosti
7. Administratívna podpora a office management kancelárie v centre starého mesta v Bratislave
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoluprácou s nami získaš:
- Príležitosť sa učiť a kariérne rásť priamo pod dohľadom ynamického a inovatívneho generálneho riaditeľa.
- Skúsenosti s prácou v medzinárodnej firme.
- Príjemnú pracovnú atmosféru s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
- Podporu tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a zároveň sa o nich naučíš veľa nového
- Príležitosť dlohdobej spolupráce a kariérneho rastu s firmou
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť vzdelávania a profesionálneho rozvoja
Informácie o výberovom konaní
Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).
Keďže obvykle dostávame mnoho aplikácií, naša odpoveď môže byť oneskorená.
Keďže obvykle dostávame mnoho aplikácií, naša odpoveď môže byť oneskorená.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť predvídať a plánovať (!!!)
- zdravý úsudok a logické myslenie
- odhodlanie a zmysel pre povinnosť
- proaktívny a nezávislý prístup
- pozornosť k detailom a stanoveným lehotám; odovzdávanie spoľahlivých a dôkladne vypracovaných úloh
- nezávislosť pri rozhodovaní a plnení úloh
- rozhodnosť, schopnosť pracovať rýchlo a efektívne
- primeraná odolnosť voči stresu
- flexibilita a dostupnosť
- predchádzajúca pracovná skúsenosti ako výkonná alebo osobná asistentka
- a samozrejme schopnosť efektívne komunikovať v anglickom jazyku, ako aj v chápaní a ovládaní všetkých kancelárskych a webových nástrojov na pokročilej úrovni, ktorá Ti umožní zaradiť všetky vyššie uvedené zručnosti do Tvojej pracovnej agendy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 3341681
Posting date: 21.4.2023
2023-04-21
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Company: BONARD
Basic salary component (gross): 1 500 EUR/mesiac