We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager, Asistent /-ka
Boček, s. r. o.
Miesto práce
A. Bernoláka 2, okres Ružomberok
A. Bernoláka 2, okres Ružomberok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme uchádzača na dlhodobú spoluprácu.
- organizácia firemných procesov (dohadovanie schôdzok a pod.)
- administratívna podpora majiteľa firmy, kancelárie a kolegov
- spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov kolegov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- evidencia, zakladanie a archivácia zákaziek a dokumentov
- plánovanie termínov projektov
- príprava cenových ponúk
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- triedenie a rozosielanie mailov
- zodpovednosť pri tvorbe štatistických výstupov
- spracovanie reportov pre členov manažmentu
- vedenie protokolu písomností, archivácia písomností, poštová agenda
- vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov manažmentu
- plánovanie a organizačné zabezpečenie pracovných ciest, stretnutí a rokovaní
- uvítanie klientov, zastrešenie jednaní
- expedovanie projektov
- podpora marketingu / reklamy
- príprava prezentácií
- facility management - kontakt s dodávateľmi, udržiavanie čistoty a zabezpečenie opráv
- operatívne úlohy podľa zadania
- organizácia firemných procesov (dohadovanie schôdzok a pod.)
- administratívna podpora majiteľa firmy, kancelárie a kolegov
- spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov kolegov
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie
- evidencia, zakladanie a archivácia zákaziek a dokumentov
- plánovanie termínov projektov
- príprava cenových ponúk
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- triedenie a rozosielanie mailov
- zodpovednosť pri tvorbe štatistických výstupov
- spracovanie reportov pre členov manažmentu
- vedenie protokolu písomností, archivácia písomností, poštová agenda
- vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov manažmentu
- plánovanie a organizačné zabezpečenie pracovných ciest, stretnutí a rokovaní
- uvítanie klientov, zastrešenie jednaní
- expedovanie projektov
- podpora marketingu / reklamy
- príprava prezentácií
- facility management - kontakt s dodávateľmi, udržiavanie čistoty a zabezpečenie opráv
- operatívne úlohy podľa zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
- čiastočne flexibilná pracovná doba
- pravidelné polročné a koncoročné odmeny (na základe individuálnych výkonov)
- práca v mladom kolektíve
- možnosť práce aj z domu (Homeoffice niekoľko dní do mesiaca)
- pravidelné mimopracovné (teambuilding) aktivity, stretnutia mimo kancelárie
- pravidelné polročné a koncoročné odmeny (na základe individuálnych výkonov)
- práca v mladom kolektíve
- možnosť práce aj z domu (Homeoffice niekoľko dní do mesiaca)
- pravidelné mimopracovné (teambuilding) aktivity, stretnutia mimo kancelárie
Informácie o výberovom konaní
- životopis a motivačný list zasielať e-mailom
- kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov
- kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme tím statikov a konštruktérov, ktorí sú odhodlaní prijímať najväčšie výzvy. Naša práca je zároveň naším koníčkom a preto ju vykonávame s nadšením a radosťou.
Pre našich členov vytvárame príjemné a priateľské prostredie s pravidelnými mimopracovnými aktivitami. Každý člen nášho tímu má podiel na výsledkoch firmy, zohľadnený v rámci individuálnych odmien. Každý člen tímu Boček & Partners sa môže zapojiť do realizácie nášho spoločného cieľa. Každý dostane príležitosť realizovať svoje sny.
Pre našich spolupracovníkov chceme vytvárať viac ako iba prácu. Chceme vytvoriť organizovaný tím, ktorý bude ako projekčná rodina, kde si cenia každého jednotlivca. Je na každom členovi nášho tímu, ako sa chopí svojej príležitosti.
Veríme, že naša filozofia a naše smerovanie má za následok spokojných členov nášho tímu a spokojných klientov.
Kancelárie:
- office Bratislava: Polyfunkčný komplex CityPark Ružinov, Jarabinková 2C, 821 09 Bratislava
- office Ružomberok: Námestie slobody 1480/20, 034 01 Ružomberok
Pre našich členov vytvárame príjemné a priateľské prostredie s pravidelnými mimopracovnými aktivitami. Každý člen nášho tímu má podiel na výsledkoch firmy, zohľadnený v rámci individuálnych odmien. Každý člen tímu Boček & Partners sa môže zapojiť do realizácie nášho spoločného cieľa. Každý dostane príležitosť realizovať svoje sny.
Pre našich spolupracovníkov chceme vytvárať viac ako iba prácu. Chceme vytvoriť organizovaný tím, ktorý bude ako projekčná rodina, kde si cenia každého jednotlivca. Je na každom členovi nášho tímu, ako sa chopí svojej príležitosti.
Veríme, že naša filozofia a naše smerovanie má za následok spokojných členov nášho tímu a spokojných klientov.
Kancelárie:
- office Bratislava: Polyfunkčný komplex CityPark Ružinov, Jarabinková 2C, 821 09 Bratislava
- office Ružomberok: Námestie slobody 1480/20, 034 01 Ružomberok
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3330155
Posting date: 8.3.2018
2018-03-08
location: okres Ružomberok Position: Asistent, Office manager Company: Boček, s. r. o.