We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník/Referent vymáhania pohľadávok
BL Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.3.2019
1.3.2019
Mzdové podmienky (brutto)
750 eur + odmeny
750 eur + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna telefonická a písomná komunikácia s dlžníkmi za účelom
mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatvárenie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom
systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatvárenie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom
systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
Zamestnanecké výhody, benefity
- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- stravné lístky uhrádza zamestnávateľ v plnej výške
- flexibilná pracovná doba
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
- stravné lístky uhrádza zamestnávateľ v plnej výške
- flexibilná pracovná doba
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.02.2019. Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Požadovaná prax
Prax na pozícii/v oblasti:
prax nie je nutnosťou, ale výhodou
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Požadovaná prax
Prax na pozícii/v oblasti:
prax nie je nutnosťou, ale výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BL Consulting, s.r.o. sa zaoberá vymáhaním pohľadávok, pričom spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3594830
Posting date: 6.2.2019
2019-02-06
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent Company: BL Consulting, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 750 eur + odmeny