Špecialista internej komunikácie (m/ž)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac(*konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
(*konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)

V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

Hľadáme špecialistu na komunikáciu, ktorý bude s nadšením strategicky nastavovať, plánovať a pripravovať internú komunikáciu. Nová kolegynka či kolega bude podporovať šírenie pozitívnej energie a tímovej atmosféry, ako aj priateľského prostredia medzi našimi zamestnancami na centrále, logistike a na predajniach.
Vynikajúca komunikácia, diplomatické a príjemné vystupovanie, a samozrejme schopnosť písania textov na akúkoľvek tému sú znakmi skúseného špecialistu na komunikáciu. Tvoje nadšenie a pozitívny prístup ti pomôžu získať si dôveru kolegýň a kolegov, ako aj externých strán.

HLAVNÉ OBLASTI TVOJEJ AGENDY:

  • Stratégia, plánovanie a exekúcia interných kampaní a príprava komunikácie pod vedením manažéra korporátnej komunikácie (e-maily, newsletters, podcasty, interné rádio, aplikácia, online magazín, intranet, plagáty, rozhovory atď.)
  • Interná komunikácia employer branding aktivít v úzkej spolupráci s HR oddelením
  • Komunikácia aktivít nášho občianskeho združenia BILLA ľuďom ako sú splavy, lyžovačky, detské tábory či ďalšie športové a iné aktivity
  • Pravidelná komunikácia so zamestnancami v aplikácii a tiež vo facebook skupine pre zamestnancov BILLA tím, manažovanie obsahu, adminovanie a dohľad nad komunikáciou
  • Príprava pravidelných interných eventov pre zamestnancov ako sú pracovné raňajky, či podujatia pri špeciálnych príležitostiach. Spolupráca s ostatnými kolegami – HR oddelením, eventovým špecialistom pri príprave interných eventov väčšieho rozsahu ako sú family day, vianočný večierok, týždeň zdravia na centrále (tvoja úloha bude spočívať v komunikácii daných eventov)
  • Tvorba a koordinácia obsahu online firemného časopisu určeného pre zamestnancov spoločnosti. Organizácia stretnutí redakčnej rady, zápisnice z redakčných rád a koordinácia prípravy článkov, od písania článkov až po grafické zalomenie a zverejnenie.
  • Spolupráca a príprava podkladov pre interné podcasty a BILLA rádio
Vyhľadávanie komunikačných príležitostí a navrhovanie tém na internú komunikáciu (tlačových správ, článkov, videí) pre médiá a/alebo korporátne weby
  • Komunikácia s PR a kreatívnou agentúrou
  • Monitoring vlastných aktivít i aktivít konkurencie
  • Participácia na rôznych projektoch v rámci oddelenia korporátnej komunikácie

Prečo pracovať s nami:

Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nový‎ch zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
  • Každoročné prehodnocovanie miezd
  • Flexibilita, možnosť práce formou home office
  • Špeciálne aktivity zamerané na zdrav‎y životný‎ štýl a rozvoj najlepšieho tímu
  • Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Hodíš sa k nám ak:

  • Si skúsený špecialista s vynikajúcou komunikáciou a schopnosťou písania textov na akúkoľvek tému
  • Si už pracoval v oblasti korporátnej komunikácie a projektového riadenia
  • Copywriting a grafické úpravy boli súčasťou tvojej agendy
  • Máš skúsenosti s webovým dizajnom, aplikáciami a tvorbou obsahu, ako aj softvérom na úpravu fotografií a videí, je to určite výhodou
  • Medzi tvoje silné stránky patria vynikajúce organizačné a plánovacie schopnosti
  • Ti nadšenie a pozitívny prístup pomáhajú získať dôveru kolegov aj externých strán
  • Si absolvoval vysokoškolské vzdelanie so zameraním na žurnalistiku alebo ekonomický smer
  • Ovládaš anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (úroveň min.B2)
  • Máš slovenský jazyk a gramatiku v malíčku
  • Vlastníš vodičský preukaz skupiny B a aj aktívne šoféruješ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Franciscy
E-mail: poslať životopis
ID: 4061825  Posting date: 14.3.2024  Basic salary component (gross): 1 800 EUR/mesiac