We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Account payable specialist / Špecialista správy pohľadávok
BFF Central Europe s.r.o.
Miesto práce
811 02 Bratislava, Savoy Offices, Mostová 2, Bratislava
811 02 Bratislava, Savoy Offices, Mostová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.200 podľa skúseností a kvalifikácie uchádzača
od 1.200 podľa skúseností a kvalifikácie uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Denné sledovanie úhrad (evidencia, kontrola) porovnávanie s účtovnou evidenciou
- Vyhodnocovanie platobnej disciplíny u jednotlivých dlžníkov
- Prijímanie faktúr do faktoringu, sledovanie voľných limitov financovania (credit line)
- Vystavovanie faktúr, zápočtov, upomienok, práca s internetbankingom
- Správa záväzkov voči dodávateľom
- Príprava reportov pre ostatné oddelenia a manžment spoločnosti
- Príprava návrhov splátkových harmonogramov, spracovanie podkladov pre rokovania s dlžníkmi a pre právne oddelenie
- Komunikácia s účtovnými oddeleniami obchodných partnerov
- Zabezpečenie dodržiavania pracovných postupov pri evidencii a inkase pohľadávok
- Príprava cash flow na základe plánovaných príjmov a výdavkov, evidencia čerpania a splácania úverov a dlhopisov
- Komunikácia s externými účtovnými spoločnosťami, interným a externým auditom (nutnosť ovládania anglického jazyka)
- Podpora ostatným útvarom spoločnosti - účtovné, právne, reportingu a analýz, obchodné
- Kontrola správnosti a úplnosti podkladov k uzatváraniu zmlúv
- Intenzívne využívanie excelu
- Vyhodnocovanie platobnej disciplíny u jednotlivých dlžníkov
- Prijímanie faktúr do faktoringu, sledovanie voľných limitov financovania (credit line)
- Vystavovanie faktúr, zápočtov, upomienok, práca s internetbankingom
- Správa záväzkov voči dodávateľom
- Príprava reportov pre ostatné oddelenia a manžment spoločnosti
- Príprava návrhov splátkových harmonogramov, spracovanie podkladov pre rokovania s dlžníkmi a pre právne oddelenie
- Komunikácia s účtovnými oddeleniami obchodných partnerov
- Zabezpečenie dodržiavania pracovných postupov pri evidencii a inkase pohľadávok
- Príprava cash flow na základe plánovaných príjmov a výdavkov, evidencia čerpania a splácania úverov a dlhopisov
- Komunikácia s externými účtovnými spoločnosťami, interným a externým auditom (nutnosť ovládania anglického jazyka)
- Podpora ostatným útvarom spoločnosti - účtovné, právne, reportingu a analýz, obchodné
- Kontrola správnosti a úplnosti podkladov k uzatváraniu zmlúv
- Intenzívne využívanie excelu
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť odborného rastu, perspektíva vykonávania práce pre viacero krajín v rámci strednej európy
- Vhodný kandidát môže postupne prebrať team leaderskú pozíciu
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej zahraničnej spoločnosti, ktorá je lídrom vo svojom odbore
- úplne nové pracovné priestory v centre mesta
- teambuildingy aj v medzinárodnom prostredí
- možnosť denného využívania anglického jazyka
- program príspevkov na III. dôchodkový pilier (DDS)
- Vhodný kandidát môže postupne prebrať team leaderskú pozíciu
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej zahraničnej spoločnosti, ktorá je lídrom vo svojom odbore
- úplne nové pracovné priestory v centre mesta
- teambuildingy aj v medzinárodnom prostredí
- možnosť denného využívania anglického jazyka
- program príspevkov na III. dôchodkový pilier (DDS)
Informácie o výberovom konaní
CV a motivačný list pošlite na našu mailovú adresu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, účtovnícke, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Základy
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
správa pohľadávok, účtovníctvo, obchod
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v správe pohľadávok alebo účtovníctve --
- anglický jazyk - pravidelná komunikácia
- dobrý písomný, verbálny prejav
-flexibilita a aktivita
- analytické myslenie a schopnosť chápať súvislosti jednotlivých procesov
- prax v práci so zmluvnými dokumentmi
-spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť
-schopnosť a ochota učiť sa
-prax v oblasti finančných služieb (banka, leasing, faktoring, inkaso pohľadávok...) je vítaná
- podmienkou je výborné ovládanie excelu
- znalosť podvojného účtovníctva, prípadne IFRS je výraznou výhodou
- pozíciu je možné obsadiť aj absolventom s dobrou znalosťou excelu, analytickými schopnosťami a chuťou učiť sa
znalosť českého jazyka na veľmi dobrej úrovni aj v písomnom prejave je výhodou
- anglický jazyk - pravidelná komunikácia
- dobrý písomný, verbálny prejav
-flexibilita a aktivita
- analytické myslenie a schopnosť chápať súvislosti jednotlivých procesov
- prax v práci so zmluvnými dokumentmi
-spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť
-schopnosť a ochota učiť sa
-prax v oblasti finančných služieb (banka, leasing, faktoring, inkaso pohľadávok...) je vítaná
- podmienkou je výborné ovládanie excelu
- znalosť podvojného účtovníctva, prípadne IFRS je výraznou výhodou
- pozíciu je možné obsadiť aj absolventom s dobrou znalosťou excelu, analytickými schopnosťami a chuťou učiť sa
znalosť českého jazyka na veľmi dobrej úrovni aj v písomnom prejave je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BFF Central Europe s.r.o. je etablovaná a dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť so špecializáciou na poskytovanie finančných služieb pre zdravotníctvo a verejný sektor. Je lídrom vo svojom odbore. Od júna 2016 sme súčasťou bankovej skupiny BFF Banking Group pôsobiacej v Taliansku, Španielsku, Portugalsku, Poľsku, Slovensku, Česku, Grécku, Chorvátsku a Francúzsku. Spoločnosť je obchodovaná na Milánskej burze.
Našimi klientmi sú najmä dodávatelia tovarov a služieb pre sektor zdravotníctva a verejný sektor (samosprávy) - nadnárodné spoločnosti aj lokálne spoločnosti napr. z oblasti medicínskych technológií, špeciálneho zdravotníckeho materiálu, liekov, potravín, energetiky, stavebníctva, IT.... Zároveň spolupracujeme aj so všetkými typmi nemocníc v pôsobnosti MZ SR, VÚC aj so súkromnými nemocnicami. Spoločnosť je lídrom v danom segmente financovania a v SR spravuje aktíva prevyšujúce 150 miliónov EUR.
Našimi klientmi sú najmä dodávatelia tovarov a služieb pre sektor zdravotníctva a verejný sektor (samosprávy) - nadnárodné spoločnosti aj lokálne spoločnosti napr. z oblasti medicínskych technológií, špeciálneho zdravotníckeho materiálu, liekov, potravín, energetiky, stavebníctva, IT.... Zároveň spolupracujeme aj so všetkými typmi nemocníc v pôsobnosti MZ SR, VÚC aj so súkromnými nemocnicami. Spoločnosť je lídrom v danom segmente financovania a v SR spravuje aktíva prevyšujúce 150 miliónov EUR.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 842462
Posting date: 25.2.2018
2018-02-25
location: Bratislava Position: Back office špecialista, Referent správy pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok, Účtovník Company: BFF Central Europe s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1.200 podľa skúseností a kvalifikácie uchádzača