We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
NOC - Network Monitoring Specialist - dlhodobá brigáda
Miesto práce
Einsteinova 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá dvoch nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície:
1) IP & Ethernet Network Operation Center (NOC) Operator
2) Access & Transmissions Network Operation Center (NOC) Operator
Náplňou práce je dohľad nad chrbitcovou sieťou BENESTRA, monitoring zákazníckych služieb, sieťových zariadení, zakladanie ticketov na evidenciu riešenia porúch a požiadavok zákazníkov ako aj interných ticketov, operatívna komunikácia s dodávateľmi, zákazníkmi (v rámci 2. úrovne podpory pre zákazníkov) ako aj internými technickými špecialistami (3. úroveň podpory).
Detailnejšie informácie:
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
1) IP & Ethernet Network Operation Center (NOC) Operator
2) Access & Transmissions Network Operation Center (NOC) Operator
Náplňou práce je dohľad nad chrbitcovou sieťou BENESTRA, monitoring zákazníckych služieb, sieťových zariadení, zakladanie ticketov na evidenciu riešenia porúch a požiadavok zákazníkov ako aj interných ticketov, operatívna komunikácia s dodávateľmi, zákazníkmi (v rámci 2. úrovne podpory pre zákazníkov) ako aj internými technickými špecialistami (3. úroveň podpory).
Detailnejšie informácie:
- Monitoruje sieť spoločnosti.
- Upravuje konfiguráciu služieb v IP sieti (Cisco), na Point-to-point a Point-to-multipoint zariadeniach, SDH...
- Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
- Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
- Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
- Spolupracuje s ostatnými oddeleniami na odstránení porúch.
- Preberá požiadavky na plánované výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
- Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
- Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
- Navrhuje riešenia a upozorňuje na nedostatky v procesoch.
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhoda
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť TCP/IP protokolu
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- Komunikačné zručnosti nutnou PODMIENKOU
- Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
- Absolvovanie Cisco Academy výhodou
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3104170
Posting date: 16.6.2017
2017-06-16
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, Špecialista prevádzky sietí a služieb, Technik, Telefonický operátor Company: SWAN, a.s.