We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Account Manager Business & SME
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1300 Eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovená za priamu komunikáciu s existujúcimi zákazníkmi.
- Zodpovedá za každodenné riadenie (podujatia, stretnutia, telefonické rozhovory a iné spôsoby udržiavania a zlepšovania rôznych druhov vzťahov) portfólia zákazníkov a za komunikáciu s príslušnými kontaktnými osobami a zástupcami zákazníkov.
- Vedie zmluvné alebo iné vyjednávania.
- Pripravuje plány starostlivosti o klientov, riadenie väčších klientov, stanovenie stratégie .
- Pripravuje plán starostlivosti o klientov, riadenie väčších klientov, stanovuje stratégie (zvýšenie tržieb).
- Proaktívne vytvára, identifikuje a využíva všetky potenciálne príležitosti súvisiace s klientmi.
- Vytvára a riadi návrhy v prípade príležitostí predajom služieb a riešení BENESTRA v súlade s internými podmienkami schvaľovania obchodných prípadov.
- Zabezpečuje kľúčovú dokumentáciu potrebnú pre každú predajnú fázu.
- Zodpovedá za podávanie správ o zozname príležitostí súvisiacich s kľúčovými informáciami o príležitostiach (t.j. očakávaný dátum podpísania, očakávaný dátum dodania, hodnota príležitosti a informácie o produkte) a o riadení podujatí a aktivite.
- Pripravuje v prípade potreby aktuálne správy na účely vypracovania dokumentov súvisiacich s predpovedaním, hodnotením plánu zákazníkov a riadenia výkonov.
- Riadi správu objednávok a požiadaviek (príležitostí) v podporných systémoch.
- Zodpovedá za koordinačné aktivity s inými oddeleniami súvisiace s poskytovaním služieb/riešení.
- Podporuje riadenie inkasovania platieb/dlhov v prípade postúpenia do fázy predaja.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BENESTRA, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 2048837
Posting date: 6.7.2018
2018-07-06
location: Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka Position: Account manager, Key account manager Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1300 Eur