Manažér na oddelení podnikového poradenstva

Miesto práce

Zochova 6-8, Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Mzdové podmienky

min. 3000 €, v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností

BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby. Pôsobí v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 658 kancelárií s viac ako 91-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 10,3 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.

Koho hľadáme

Popredná medzinárodná konzultačná spoločnosť poskytujúca auditorské, daňové, účtovnícke a poradenské služby hľadá do svojho tímu Manažéra na oddelenie podnikového poradenstva, ktorého náplňou práce bude:

  • Riadenie a rozvoj konzultačných a poradenských projektov z pohľadu predmetu dodania, rozpočtu a tímu zameraných na:
  • služby zvyšovania výkonnosti prevažne v komerčných podnikoch (IT, Výroba, HR, financie )
  • služby optimalizácie IT systémov, zavádzania automatizácií a IT bezpečnosti a blockchainu
  • služby poradenstva v oblasti ľudských zdrojov od hard až po psychologické aspekty
  • služby podnikového plánovania, finančného modelovanie optimalizácie controlingu a pod.
  • služby spojené s komplexnými štúdiami pre verejný sektor najmä v oblasti stratégie a rozvoja.
  • Zodpovednosť za prípravu ponúk klientom, workshopov, školení
  • Vedenie a profesionálny i osobnostný rozvoj tímu
  • Komunikácia a starostlivosť o existujúcich klientov, rozvoj nových BD príležitostí
  • Rozvoj iných špecificky zameraných poradenských projektov
Už v krátkodobom horizonte ponúkame možnosť špecializácie a adekvátnych tréningov a certifikácií.

Čo ti ponúkame

  • možnosť rýchleho odborného a kariérneho rastu
  • práca v mladom kolektíve, v príjemnom prostredí medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť externých i interných školení (účasť na medzinárodných školeniach organizovaných v rámci siete BDO)
  • možnosť vyslania do zahraničia
  • atraktívne platové ohodnotenie
  • flexibilný pracovný čas
  • kvalitný sociálny program

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (preferujeme ekonomické zameranie)
- znalosť anglického prípadne nemeckého jazyka
- minimálne 6 rokov praxe v oblasti napríklad v oblasti IT, poradenstva, private equity
- skúsenosť s vedením tímu , projektov a zodpovednosti za rozpočet
- znalosť podvojného účtovníctva a finančných výkazov je veľkou výhodou
- analytické a logické myslenie
- silná orientácia na klienta
- schopnosť koordinovať a pracovať na viacerých projektov paralelne
- dobrý time management (schopnosť dodržiavať termíny)
- chuť neustále sa učiť nové veci
- zodpovedný prístup k práci
- dobré komunikačné zručnosti
Are you ready to be a leader?

Kontaktná osoba

Natália Krupčíková

Pripoj sa k nám

#JoinBDOFamily

ID: 3762532  Posting date: 14.10.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: min. 3000 €, v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností