We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívna podpora oddelenia HR a financií (skrátený úväzok)
BASF Slovensko spol. s r.o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
možný ihneď
možný ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
500 EUR/mesiacponúknutá základná mzda zodpovedá 50% pracovnému úväzku.
500 EUR/mesiacponúknutá základná mzda zodpovedá 50% pracovnému úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Hľadáte prácu, ktorá Vás bude baviť a kde si budú vážiť Vašich schopností?
• Rádi komunikujete s ľuďmi vo vnútri firmy i mimo ňu? Bavilo by Vás byť poradcom v pracovne právnej oblasti pro svojich kolegov?
• Rozumiete si dobre s Excelom, pokročilejšie funkcie Vás naučíme. Analytické myslenie je ale podmienkou.
• Máte organizáčné schopnosti, precízny prístup k práci a nebojíte sa zodpovednosti?
V súčasnej dobe hľadáme niekoho, kto je flexibilný, starostlivý / á a aktívny / á.
Ideálny kandidát / ka na túto pozíciu by mohol / a mať chuť učiť sa novým veciam (do všetkých procesov Vás samozrejme radi "zasvätíme"). Priali by sme si k sebe kandidáta / tku, ktorý / á dokáže úspešne a samostatne riešiť úlohy.
Hľadáme jednoducho človeka, ktorý zapadne do nášho tímu, bude sa chcieť dlhodobo zaoberať číslami, reportami, tabuľkami i rôznorodou administratívnou prácou a HLAVNE sa vyzná v zákonníku práce.
Čo bude náplňou Vašej budúcej pracovnej pozície?
V rámci oddelenia financii to bude:
Správa pohladávok zákazníkov podľa interných pravidiel
Kontrola správnosti cestovných príkazov zamestnancov
Aktualizácia dát zákazníkov - nastavenie úverových limitov a splatnosti faktur podľa inštrukcií
Komunikácia so zákazníkmi a aj naprieč oddeleniami
V rámci oddelenia HR sa budete venovať:
Príprava dát pre mzdovú agendu, správa dochádzkového systému
Poradenstvo zamestnancom ohľadom zákonníka práce
Podpora organizácie pohovorov
Príprava pracovných zmlúv a správa osobných zložiek zamestnancov
Čo budete pre prácu u nás potrebovať?
Praktickou znalosť zákonníka práce - nutnou podmienkou
Prax v odbore HR, zákaznícky servis alebo financie výhodou
Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
Pokročilá znalosť MS Office
Skúsenosť so systémom SAP výhodou
VP skupiny B (aktívny vodič)
Samostatnosť a flexibilitu
Vysoké pracovné nasadenie a komunikatívnosť
Aktívny prístup
• Rádi komunikujete s ľuďmi vo vnútri firmy i mimo ňu? Bavilo by Vás byť poradcom v pracovne právnej oblasti pro svojich kolegov?
• Rozumiete si dobre s Excelom, pokročilejšie funkcie Vás naučíme. Analytické myslenie je ale podmienkou.
• Máte organizáčné schopnosti, precízny prístup k práci a nebojíte sa zodpovednosti?
V súčasnej dobe hľadáme niekoho, kto je flexibilný, starostlivý / á a aktívny / á.
Ideálny kandidát / ka na túto pozíciu by mohol / a mať chuť učiť sa novým veciam (do všetkých procesov Vás samozrejme radi "zasvätíme"). Priali by sme si k sebe kandidáta / tku, ktorý / á dokáže úspešne a samostatne riešiť úlohy.
Hľadáme jednoducho človeka, ktorý zapadne do nášho tímu, bude sa chcieť dlhodobo zaoberať číslami, reportami, tabuľkami i rôznorodou administratívnou prácou a HLAVNE sa vyzná v zákonníku práce.
Čo bude náplňou Vašej budúcej pracovnej pozície?
V rámci oddelenia financii to bude:
Správa pohladávok zákazníkov podľa interných pravidiel
Kontrola správnosti cestovných príkazov zamestnancov
Aktualizácia dát zákazníkov - nastavenie úverových limitov a splatnosti faktur podľa inštrukcií
Komunikácia so zákazníkmi a aj naprieč oddeleniami
V rámci oddelenia HR sa budete venovať:
Príprava dát pre mzdovú agendu, správa dochádzkového systému
Poradenstvo zamestnancom ohľadom zákonníka práce
Podpora organizácie pohovorov
Príprava pracovných zmlúv a správa osobných zložiek zamestnancov
Čo budete pre prácu u nás potrebovať?
Praktickou znalosť zákonníka práce - nutnou podmienkou
Prax v odbore HR, zákaznícky servis alebo financie výhodou
Minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
Pokročilá znalosť MS Office
Skúsenosť so systémom SAP výhodou
VP skupiny B (aktívny vodič)
Samostatnosť a flexibilitu
Vysoké pracovné nasadenie a komunikatívnosť
Aktívny prístup
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity, ktoré ponúkame:
Široká paleta firemných benefitov, ako:
- príspevok do DDS
- poistenie zamestnancov
- preplácanie PN do 100% základnej mzdy
- spoločenské akcie pre zamestnancov
- Multisport karta
- nadštandardné lekárske prehliadky
Široká paleta firemných benefitov, ako:
- príspevok do DDS
- poistenie zamestnancov
- preplácanie PN do 100% základnej mzdy
- spoločenské akcie pre zamestnancov
- Multisport karta
- nadštandardné lekárske prehliadky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
HR
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BASF Slovensko spol. s r.o.
V spoločnosti BASF tvoríme chémiu - a robíme to už 150 rokov. Naše portfólio siaha od chemikálií, plastov, spracovateľských výrobkov a prostriedkov na ochranu plodín až po ropu a plyn. Sme predná svetová chemická spoločnosť, ktorej najlepšie tímy vyvíjajú múdre riešenia pre našich zákazníkov a tvoria chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť
Úspech celej spoločnosti BASF spočíva v osobnej angažovanosti našich zamestnancov. Vedieme ich k tomu, aby rozvíjali svoje silné stránky, a oceňujeme ich úspechy. Zaujímavá paleta funkcií, výkonnostných prémií a množstvo rôznych príležitostí pre medzinárodný rozvoj - to sú len niektoré z faktorov, ktoré by mali pritiahnuť vašu pozornosť. Zdravá rovnováha medzi pracovným a súkromným životom je hlavnou prioritou pre nás všetkých
V spoločnosti BASF tvoríme chémiu - a robíme to už 150 rokov. Naše portfólio siaha od chemikálií, plastov, spracovateľských výrobkov a prostriedkov na ochranu plodín až po ropu a plyn. Sme predná svetová chemická spoločnosť, ktorej najlepšie tímy vyvíjajú múdre riešenia pre našich zákazníkov a tvoria chémiu pre trvalo udržateľnú budúcnosť
Úspech celej spoločnosti BASF spočíva v osobnej angažovanosti našich zamestnancov. Vedieme ich k tomu, aby rozvíjali svoje silné stránky, a oceňujeme ich úspechy. Zaujímavá paleta funkcií, výkonnostných prémií a množstvo rôznych príležitostí pre medzinárodný rozvoj - to sú len niektoré z faktorov, ktoré by mali pritiahnuť vašu pozornosť. Zdravá rovnováha medzi pracovným a súkromným životom je hlavnou prioritou pre nás všetkých
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3924813
Posting date: 17.6.2020
2020-06-17
location: Žilina Position: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Špecialista pohľadávok Company: BASF Slovensko spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 500 EUR/mesiac