We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Účtovníčka
Bark s.r.o
Miesto práce
Nobelova 3, Bratislava
Nobelova 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účtovníctvo
- kompletné spracovanie podvojného účtovníctva strediska Bratislava
- mesačné spracovanie DPH
- príprava pravidelných úradmi požadovaných mesačných a ročných výkazov a
hlásení
- komunikácia s úradmi,
- spracovanie štatistických výkazov
- zostavovanie účtovnej osnovy
- implementácia metodiky účtovníctva spoločnosti a jej koordinácia s platnou
účtovnou a daňovou legislatívou
- príprava, spracovanie a kompletizácia výkazníctva pre účtovnú uzávierku
- zodpovednosť za správnosť údajov v účtovných knihách
- príprava reportov a správ pre účely manažmentu spoločnosti
- zodpovedať za vedenie účtovníctva, príprava a spracovanie daňových
priznaní
- komunikáciu s audítorom
- komunikácia s právnikom a príprava podkladov pre vymáhanie pohľadávok
spoločnosti
- inventarizácia majetku, záväzkov a pohľadávok pri ročnej účtovnej závierke
-
Personalistika
- komplexné spracovanie mzdovej a personálnej agendy v zmysle platných
zákonov a interných predpisov
- spracovanie podkladov pre výpočet miezd
- spracovanie miezd
- ročné zúčtovanie daní
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, zasielanie výkazov, hlásenie
zmien
- komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zasielanie výkazov, hlásenie zmien
vedenie údajov k osobnej evidencii zamestnanca
- evidencia dochádzok zamestnanca
- spracovanie všetkých náležitostí súvisiacich s nástupom a výstupom
zamestnanca
- archivácia dokladov súvisiacich so mzdovou s personálnou problematikou
podľa zákona
- kompletné spracovanie podvojného účtovníctva strediska Bratislava
- mesačné spracovanie DPH
- príprava pravidelných úradmi požadovaných mesačných a ročných výkazov a
hlásení
- komunikácia s úradmi,
- spracovanie štatistických výkazov
- zostavovanie účtovnej osnovy
- implementácia metodiky účtovníctva spoločnosti a jej koordinácia s platnou
účtovnou a daňovou legislatívou
- príprava, spracovanie a kompletizácia výkazníctva pre účtovnú uzávierku
- zodpovednosť za správnosť údajov v účtovných knihách
- príprava reportov a správ pre účely manažmentu spoločnosti
- zodpovedať za vedenie účtovníctva, príprava a spracovanie daňových
priznaní
- komunikáciu s audítorom
- komunikácia s právnikom a príprava podkladov pre vymáhanie pohľadávok
spoločnosti
- inventarizácia majetku, záväzkov a pohľadávok pri ročnej účtovnej závierke
-
Personalistika
- komplexné spracovanie mzdovej a personálnej agendy v zmysle platných
zákonov a interných predpisov
- spracovanie podkladov pre výpočet miezd
- spracovanie miezd
- ročné zúčtovanie daní
- komunikácia so zdravotnými poisťovňami, zasielanie výkazov, hlásenie
zmien
- komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zasielanie výkazov, hlásenie zmien
vedenie údajov k osobnej evidencii zamestnanca
- evidencia dochádzok zamestnanca
- spracovanie všetkých náležitostí súvisiacich s nástupom a výstupom
zamestnanca
- archivácia dokladov súvisiacich so mzdovou s personálnou problematikou
podľa zákona
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o danú pracovnú pozíciu, zašlite Váš štruktúrovaný profesný životopis na našu e-mailovú adresu: [email protected]
Vzhľadom k veľkému počtu žiadosti budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Za pochopenie ďakujeme.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadosti budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v podvojnom účtovníctve min. 2 roky,
- znalosť programu Abra výhodou.
- znalosť programu Abra výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť dlhodobo pôsobiaca na slovenskom trhu, zastupujúca zahraničných výrobcov materiálov pre polygrafický, reklamný a iný priemysel. Viac sa môžete dozvedieť na www.bark.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4011151
Posting date: 29.9.2021
2021-09-29
location: Bratislava Position: Ekonóm, Účtovník Company: Bark s.r.o
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac