We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Odborný referent pre mzdy a personalistiku
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
máj / jún 2019 alebo dohodou
máj / jún 2019 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 € + zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku, ďalšie benefity
1 000 € + zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku, ďalšie benefity
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu nášho oddelenia s kvalifikovanou, skúsenou mzdovou účtovníčkou a spoľahlivou referentkou pre spracovanie dochádzky a personalistiky hľadáme rovnako kvalifikovanú posilu s niekoľkoročnou praxou a skúsenosťami. Veľkou výhodou je prax v oblasti verejnej správy a konštruktívny, pro-zamestnanecký prístup.
Pracujeme na zlepšení nášho kraja a rovnako zlepšujeme procesy a servis vo vzťahu k zamestnancom nášho úradu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - súčinnosť s kolegyňami aj samostatný výkon v nasledovných oblastiach:
• personálne evidencie – pracovné zmluvy, dohody, rozhodnutia o mzde, agenda pri nástupe / výstupe zamestnancov
• evidencia dochádzky – priebežné vyhodnocovanie automatickej evidencie, komunikácia a korekcia pri nezrovnalostiach, finalizácia dát pre vstup na výpočet miezd
• spracovanie miezd zamestnancov, dohôd – kontrola dát, výpočet miezd, následné kontroly a komplexné výkazníctvo vo vzťahu k externým subjektom, ročné zúčtovanie dane a poistného, komunikácia s poisťovňami pri vzniku a skončení prac. pomerov, potvrdenia pre zamestnancov
• spracovanie agendy odmien poslancov, členov komisií
• konzultačná podpora a servis pre zamestnancov
Pracujeme na zlepšení nášho kraja a rovnako zlepšujeme procesy a servis vo vzťahu k zamestnancom nášho úradu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - súčinnosť s kolegyňami aj samostatný výkon v nasledovných oblastiach:
• personálne evidencie – pracovné zmluvy, dohody, rozhodnutia o mzde, agenda pri nástupe / výstupe zamestnancov
• evidencia dochádzky – priebežné vyhodnocovanie automatickej evidencie, komunikácia a korekcia pri nezrovnalostiach, finalizácia dát pre vstup na výpočet miezd
• spracovanie miezd zamestnancov, dohôd – kontrola dát, výpočet miezd, následné kontroly a komplexné výkazníctvo vo vzťahu k externým subjektom, ročné zúčtovanie dane a poistného, komunikácia s poisťovňami pri vzniku a skončení prac. pomerov, potvrdenia pre zamestnancov
• spracovanie agendy odmien poslancov, členov komisií
• konzultačná podpora a servis pre zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca ľuďmi, ktorí sa navzájom počúvajú a rešpektujú
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná a inovatívna práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
• priestor pre sebarealizáciu, možnosť prinášať zmeny a presadzovať zlepšenia
• koncepčná a inovatívna práca, ktorá má pridanú hodnotu
• 5 dní dovolenky nad rozsah ZP, Sick days, zvýhodnenie počas PN, možnosť Home Office a iné benefity z kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Okrem požiadaviek uvedených v časti osobnostných predpokladov a zručností nutnou podmienkou je výborná znalosť platnej legislatívy:
• Zákonník práce
• Zákon o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
• Komplex zákonov z oblasti mzdovej a personálnej agendy
Ak spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím Váš podrobný životopis v termíne do 31. 3. 2019.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor po 8. 4. 2019. Na výberovom pohovore budú hodnotení v nasledovných oblastiach: overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu, vyhodnotenie hard skills, soft skills a overenie referencií uchádzača.
Všetkým uchádzačom bude zaslaná e-mailová správa po 10. apríli 2019.
Predpokladaný termín nástupu: máj – jún 2019 alebo podľa dohody.
• Zákonník práce
• Zákon o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme
• Komplex zákonov z oblasti mzdovej a personálnej agendy
Ak spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím Váš podrobný životopis v termíne do 31. 3. 2019.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky budú pozvaní na výberový pohovor po 8. 4. 2019. Na výberovom pohovore budú hodnotení v nasledovných oblastiach: overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu, vyhodnotenie hard skills, soft skills a overenie referencií uchádzača.
Všetkým uchádzačom bude zaslaná e-mailová správa po 10. apríli 2019.
Predpokladaný termín nástupu: máj – jún 2019 alebo podľa dohody.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie je výhodou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborná znalosť mzdového účtovníctva je podmienkou, prax min. 3 roky
• prax v oblasti verejnej správy je veľkou výhodou
• ovládanie SAP HR je veľkou výhodou
• ovládanie Dochádzkového systému firmy APIS je výhodou
• výborná znalosť slovenského jazyka je podmienkou
• výborné ovládanie programov Word, Excel je samozrejmosťou
• schopnosť analytického a koncepčného myslenia,
• inovačný, pro-aktívny a pro-zamestnanecký prístup
• samostatnosť i schopnosť práce v tíme
• zodpovednosť, dôslednosť, pozitívne osobnostné nastavenie
• prax v oblasti verejnej správy je veľkou výhodou
• ovládanie SAP HR je veľkou výhodou
• ovládanie Dochádzkového systému firmy APIS je výhodou
• výborná znalosť slovenského jazyka je podmienkou
• výborné ovládanie programov Word, Excel je samozrejmosťou
• schopnosť analytického a koncepčného myslenia,
• inovačný, pro-aktívny a pro-zamestnanecký prístup
• samostatnosť i schopnosť práce v tíme
• zodpovednosť, dôslednosť, pozitívne osobnostné nastavenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3618781
Posting date: 14.3.2019
2019-03-14
location: okres Banská Bystrica Position: Mzdový účtovník, Personalista, Personálny konzultant Company: Banskobystrický samosprávny kraj
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 € + zohľadnenie skúseností, zručností v osobnom príplatku, ďalšie benefity