We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Pracovník logistiky / Fakturant vo výrobnom stredisku
BANCHEM, s.r.o.
Miesto práce
Konopná, Veľký Meder-Ižop
Konopná, Veľký Meder-Ižop
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, čím skôr
dohodou, čím skôr
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 800 EUR/mesiacOdmeňovanie sa u nás skladá z viacerých zložiek - základná mzda, variabilná zložka mzdy a osobné ohodnotenie. Konečnú výšku mzdy dohodneme s úspešným uchádzačom osobne, kde zohľadníme jeho predchádzajúce skúsenosti a výsledky. Preto aj v prípade, že Vaše mzdové očakávania sú mimo uvedeného intervalu, ale práca a naša firma Vás zaujala, pošlite nám svoj životopis a sme otvorení vzájomnej diskusii. Ďakujeme.
750 - 800 EUR/mesiacOdmeňovanie sa u nás skladá z viacerých zložiek - základná mzda, variabilná zložka mzdy a osobné ohodnotenie. Konečnú výšku mzdy dohodneme s úspešným uchádzačom osobne, kde zohľadníme jeho predchádzajúce skúsenosti a výsledky. Preto aj v prípade, že Vaše mzdové očakávania sú mimo uvedeného intervalu, ale práca a naša firma Vás zaujala, pošlite nám svoj životopis a sme otvorení vzájomnej diskusii. Ďakujeme.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte záujem prihlásiť sa na túto pracovnú pozíciu, prosím použite link:
https://tech.interspeedia.com/jobs/40063.54590.50626.1
Miesto práce: Veľký Meder - časť Ižop (výrobné stredisko).
Na naše výrobné stredisko hľadáme nového človeka do oddelenia logistiky a skladového hospodárstva. Vašou hlavnou zodpovednosťou bude efektívne zorganizovať logistické toky z výroby smerom ku klientom a na strediská firmy, vyriešiť reklamácie a zároveň dohliadnuť na správny chod skladu. Táto pozícia je výkonná - denné riešenie operatívnych a administratívnych úloh, ale zároveň budete mať zodpovednosť za dodržiavanie firemných procesov na logistike. S výhľadom do budúcnosti je možný posun na riadiacu pozíciu v tejto oblasti. Kvôli zastupiteľnosti na oddelení zároveň budete musieť ovládať fakturáciu a skladové hospodárstvo a v prípade potreby vykonávať aj tieto činnosti.
Vaša konkrétna náplň práce:
- na základe stavu objednávok a skladových zásob, plánovanie logistiky a rozvozu výrobkov, tovaru z výrobného strediska Ižop na strediská spoločnosti a k zákazníkom
- telefonická komunikácia s vodičmi a so zákazníkmi, dohadovanie rozvozných časov, riešenie reklamácií
- spracovanie súvisiacej administratívnej agendy (dodacie listy, likvidačné listy pre vodičov)
- spracovanie mesačných výkazov GPS, tankovacích kariet, tvorba a sledovanie výkazov ohľadom dopravných nákladov
- dohľad nad fungovaním skladu - ako skladníci udržiavajú poriadok, ako funguje proces naskladňovania a vyskladňovania tovaru, komunikácia so skladníkmi, účasť na pravidelných inventúrach a ich zaúčtovanie v systéme
- v prípade potreby zastupiteľnosť v oblasti fakturácie a príjmu/výdaja na sklad
- ak zistíte nejaké nezrovnalosti v procesoch, prinášanie návrhov na zlepšenie logistiky
- pracovná doba 7:00 - 15:30 hod., pracovné dni
https://tech.interspeedia.com/jobs/40063.54590.50626.1
Miesto práce: Veľký Meder - časť Ižop (výrobné stredisko).
Na naše výrobné stredisko hľadáme nového človeka do oddelenia logistiky a skladového hospodárstva. Vašou hlavnou zodpovednosťou bude efektívne zorganizovať logistické toky z výroby smerom ku klientom a na strediská firmy, vyriešiť reklamácie a zároveň dohliadnuť na správny chod skladu. Táto pozícia je výkonná - denné riešenie operatívnych a administratívnych úloh, ale zároveň budete mať zodpovednosť za dodržiavanie firemných procesov na logistike. S výhľadom do budúcnosti je možný posun na riadiacu pozíciu v tejto oblasti. Kvôli zastupiteľnosti na oddelení zároveň budete musieť ovládať fakturáciu a skladové hospodárstvo a v prípade potreby vykonávať aj tieto činnosti.
Vaša konkrétna náplň práce:
- na základe stavu objednávok a skladových zásob, plánovanie logistiky a rozvozu výrobkov, tovaru z výrobného strediska Ižop na strediská spoločnosti a k zákazníkom
- telefonická komunikácia s vodičmi a so zákazníkmi, dohadovanie rozvozných časov, riešenie reklamácií
- spracovanie súvisiacej administratívnej agendy (dodacie listy, likvidačné listy pre vodičov)
- spracovanie mesačných výkazov GPS, tankovacích kariet, tvorba a sledovanie výkazov ohľadom dopravných nákladov
- dohľad nad fungovaním skladu - ako skladníci udržiavajú poriadok, ako funguje proces naskladňovania a vyskladňovania tovaru, komunikácia so skladníkmi, účasť na pravidelných inventúrach a ich zaúčtovanie v systéme
- v prípade potreby zastupiteľnosť v oblasti fakturácie a príjmu/výdaja na sklad
- ak zistíte nejaké nezrovnalosti v procesoch, prinášanie návrhov na zlepšenie logistiky
- pracovná doba 7:00 - 15:30 hod., pracovné dni
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- vianočný príspevok
- príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
- po splnení kritérií príspevok na DDS
- neformálne teambuildingové aktivity pre zamestnancov aj ich rodinných príslušníkov
- vysoká miera samostatnosti pri práci, pracovná doba bez potreby nadčasov, príjemný kolektív na stredisku
- možnosť sebarealizácie a samostatného uplatnenia na pozícii, po zaškolení a overení Vašej výkonnosti je tu v budúcnosti možnosť posunu na riadiacu pozíciu ako Koordinátor daného oddelenia
- vianočný príspevok
- príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
- po splnení kritérií príspevok na DDS
- neformálne teambuildingové aktivity pre zamestnancov aj ich rodinných príslušníkov
- vysoká miera samostatnosti pri práci, pracovná doba bez potreby nadčasov, príjemný kolektív na stredisku
- možnosť sebarealizácie a samostatného uplatnenia na pozícii, po zaškolení a overení Vašej výkonnosti je tu v budúcnosti možnosť posunu na riadiacu pozíciu ako Koordinátor daného oddelenia
Informácie o výberovom konaní
! POZOR !
Ak máte záujem prihlásiť sa do výberového konania na túto pozíciu, prosím skopírujte do webového prehliadača link:
https://tech.interspeedia.com/jobs/40063.54590.50626.1
Tu vyplníte všetky potrebné informácie a priložíte svoj životopis. Súčasťou aplikácie je aj krátky pracovný dotazník.
Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom osobne budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky v najväčšej miere. Vyrozumenie dostanú od nás všetci uchádzači.
Sme rodinná firma a veľmi nám záleží na tom, koho prijmeme a ako náš nový kolega zapadne do tímu. Preto Vás chceme informovať, že súčasťou výberového konania je aj overenie Vašej produkcie u predchádzajúceho zamestnávateľa a takisto vyplnenie osobnostného testu, keď postúpite do užšieho kola výberu.
Ak máte záujem prihlásiť sa do výberového konania na túto pozíciu, prosím skopírujte do webového prehliadača link:
https://tech.interspeedia.com/jobs/40063.54590.50626.1
Tu vyplníte všetky potrebné informácie a priložíte svoj životopis. Súčasťou aplikácie je aj krátky pracovný dotazník.
Následne bude prebiehať selekcia životopisov, pričom osobne budeme kontaktovať uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky v najväčšej miere. Vyrozumenie dostanú od nás všetci uchádzači.
Sme rodinná firma a veľmi nám záleží na tom, koho prijmeme a ako náš nový kolega zapadne do tímu. Preto Vás chceme informovať, že súčasťou výberového konania je aj overenie Vašej produkcie u predchádzajúceho zamestnávateľa a takisto vyplnenie osobnostného testu, keď postúpite do užšieho kola výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodná akadémia, ekonomika, účtovníctvo, logistika
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti obchodnej administratívy - fakturácia, skladové hospodárstvo, dodacie listy - nutná
- skúsenosti v oblasti plánovania logistiky sú veľkou výhodou a uprednostníme kandidáta s takýmto profesným zázemím
- práca v ekonomickom SW, schopnosť rýchlo sa zaučiť do nového systému (pracujeme v systéme ABRA)
- orientačná schopnosť na mape SR, logické myslenie, schopnosť efektívne plánovať trasy a vyťaženosť vozidla
- výhodou (nie podmienkou) je znalosť maďarského jazyka aspoň na komunikačnej úrovni, ostatné jazyky sú potenciálne do budúcnosti vítané, ale nebudú využívané na dennej báze
- dôslednosť, precíznosť, dôraz na detail a nízka chybovosť
- schopnosť slušného jednania so zákazníkom aj v kritických situáciách, komunikačné zručnosti vo všeobecnosti na dobrej úrovni
- tímová orientácia - ako malý kolektív ťaháte za jeden koniec lana, zároveň ste tu podporná rola pre vedúcich ostatných stredísk a spoločne musíte nachádzať vhodné riešenia, dobré vychádzanie s ľuďmi
- etika a dobré morálne nastavenie - u nás nerešpektujeme neetické jednanie a uprednostňovanie vlastných záujmov pred záujmami firmy
- skúsenosti v oblasti plánovania logistiky sú veľkou výhodou a uprednostníme kandidáta s takýmto profesným zázemím
- práca v ekonomickom SW, schopnosť rýchlo sa zaučiť do nového systému (pracujeme v systéme ABRA)
- orientačná schopnosť na mape SR, logické myslenie, schopnosť efektívne plánovať trasy a vyťaženosť vozidla
- výhodou (nie podmienkou) je znalosť maďarského jazyka aspoň na komunikačnej úrovni, ostatné jazyky sú potenciálne do budúcnosti vítané, ale nebudú využívané na dennej báze
- dôslednosť, precíznosť, dôraz na detail a nízka chybovosť
- schopnosť slušného jednania so zákazníkom aj v kritických situáciách, komunikačné zručnosti vo všeobecnosti na dobrej úrovni
- tímová orientácia - ako malý kolektív ťaháte za jeden koniec lana, zároveň ste tu podporná rola pre vedúcich ostatných stredísk a spoločne musíte nachádzať vhodné riešenia, dobré vychádzanie s ľuďmi
- etika a dobré morálne nastavenie - u nás nerešpektujeme neetické jednanie a uprednostňovanie vlastných záujmov pred záujmami firmy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rodinná spoločnosť - 100% slovenský výrobca a distribútor čistiacich, dezinfekčných a špeciálnych prostriedkov pre prakticky všetky oblasti hygieny a čistenia. Naša produkcia je využívaná vyše tisíckou spokojných, predovšetkým firemných klientov. Medzi nich patria najmä zdravotnícke zariadenia, priemyselné podniky, upratovacie a čistiace služby, ústavy sociálnej starostlivosti, domovy pre seniorov, rovnako ako aj rôzne organizácie a distribútori pre domácnosti. Sme držiteľmi certifikátu kvality ISO 9001:2008 ako aj certifikátu ISO 14001:2004. Pôsobíme v štyroch lokalitách s centrálou v Dunajskej Strede a zamestnávame okolo 40 ľudí.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Ak Vás náš profil oslovil, pridajte sa k nám. Naša spoločnosť Vám poskytne korektný prístup a ľudské jednanie, dobrú pracovnú atmosféru a možnosť realizovať sa. Očakávame, že budete na svojich zadaniach pracovať naplno a hľadať spôsoby, ako sa veci dajú riešiť.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3929046
Posting date: 25.6.2020
2020-06-25
location: Veľký Meder Position: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Koordinátor Company: BANCHEM, s.r.o.
Basic salary component (gross): 750 EUR/mesiac