We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Office Manager
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou, ideálne čo najskôr
dohodou, ideálne čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 300 EUR/mesiacVýška mzdy je orientačná a závisí od skúseností a zručností kandidáta, u skúseného a šikovného kandidáta môže byť vyššia. Navyše k platu je 13. plat/koncoročné odmeny.
1 000 - 1 300 EUR/mesiacVýška mzdy je orientačná a závisí od skúseností a zručností kandidáta, u skúseného a šikovného kandidáta môže byť vyššia. Navyše k platu je 13. plat/koncoročné odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívny a organizačný support jednotlivých zložiek spoločnosti - marketingového/sales oddelenia, technického oddelenia, vedenia spoločnosti
- Zabezpečovanie bezproblémového chodu kancelárie
- Práca s databázou – evidovanie a archivácia dokumentov, skenovanie, zakladanie zmlúv, systémová podpora, fakúry, došlá pošta, spracovanie projektov ad hoc
- Vybavovanie telefonickej, mailovej, poštovej komunikácie
- Komunikácia s internými a externými partnermi, úradmi, dodávateľmi a inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti, v slovenskom ale aj anglickom jazyku
- Príprava podkladov a spracovanie dát pre potreby vedenia
- Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení
- Nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kancelárií
- Ďalšie operatívne činnosti súvisiace s chodom spoločnosti a prevádzkou kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca pre úspešnú a dynamicky sa rozvíjajúcu spoločnosť
- zaujímavé platové ohodnotenie + bonusy
- Balíček finančných a nefinančných benefitov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ideálne ekonomického zamerania
- Skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícii. Výhodou by boli skúsenosti z back-office pozície v oblasti stavebníctva/developerských projektov.
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni - Office Manager komunikuje v rámci spoločnosti ale aj navonok často v angličtine.
- Zmysel pre detail, zodpovednosť a samostatnosť, aktívna a flexibilná osobnosť schopná sa rýchlo zorientovať
- Dobré komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4245301
Posting date: 24.1.2022
2022-01-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, HR asistent, Office manager Company: BALANCED HR s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac