We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Billing/accounting specialist s nemeckým jazykom - zástup za rodičovskú dovolenku
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300 Eur/brutto
od 1300 Eur/brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme kandidáta/-ku s aspoň 1-ročnou skúsenosťou v rámci účtovníctva (Accounts Payable, Accounts Receivable a i.), resp. i brigádne popri škole s aktívnou nemčinou.
Náplň práce:
Náplň práce:
- účtovanie prijatých/odoslaných faktúr na dennej báze pre rakúsko-nemecký región
- transakcie týkajúce sa kariet - palivové, kreditné
- účtovanie dodatočných poplatkov (napr. marketingové aktivity)
- správa majetkových účtov (vrátane nájmu)
- reporting účtovnej bilancie
- získavanie informácií ohľadom účtovných rozdielov
- kontrola a overovanie platieb elektronických faktúr
- účasť na mesačných uzávierkach
- snaha o minimalizáciu rizík
- spolupráca pri audite
- kontaktný bod ohľadom fakturácie pre manažérov
- tvorba ticketov v databáze podľa potreby
- aktualizácia a správa klientskej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- možnosť home office 2x do mesiaca
- príspevok na jazykové kurzy
- darčekové poukážky v hodnote 150 Eur
- príspevok do 3. dôchodkového pilieru
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výber kandidátov na túto pozíciu zastrešujeme exkluzívne pre nášho klienta, spoločnosť OMV ako personálna spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ alebo VŠ (ideálne ekonomického, business alebo finančného zamerania)
- aktívna znalosť nemeckého jazyka podmienkou (minimálna úroveň B2)
- minimálne písomná znalosť anglického jazyka (B1)
- užívateľská znalosť MS Office
- znalosť SAP výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3784575
Posting date: 11.10.2019
2019-10-11
location: Bratislavský kraj Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Fakturant, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok Company: BALANCED HR s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1300 Eur/brutto