We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zákaznícka podpora (IT - service helpdesk) pre SSC v Budapešti (nutná relokácia)
BALANCED HR s.r.o.
Miesto práce
Budapešť
Budapešť
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
by agreement/ASAP
by agreement/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac330 - 500 000 HUF brutto
1 000 - 1 500 EUR/mesiac330 - 500 000 HUF brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ukončil/-a si práve štúdium na vysokej škole a rozhliadaš sa, že čo ďalej? Hľadáš príjemnú prácu na začiatok? Si komunikatívny typ osoby a rád pomáhaš ľuďom? Pridaj sa do nášho tímu v Budapešti!
- Budeš riešiť rôzne požiadavky klientov hlavne z oblasti IT cez telefón, chat alebo samoobslužný portál
- Budeš spolupracovať so seniornejšími kolegami ohľadom technických záležitostí
- Budeš pracovať s interným systémom
Zamestnanecké výhody, benefity
- multinational environment
- language courses and trainings
- on-site relax & gym rooms
- sport, employee events
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Global business services in automotive industry.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Český jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ alebo VŠ
- komunikatívna znalosť angličtiny (B1) alebo iného jazyka - čeština alebo polština alebo holandština alebo nemčina
- nie je potreba žiadnej praxe - všetko ťa zaučíme :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BALANCED HR s.r.o. je personálno poradenská spoločnosť založená na znalosti trhu a dlhoročnej medzinárodnej praxi v oblastiach vyhľadávania a výberu kandidátov pre široké spektrum priemyselných odvetví (automobilový priemysel, strojárstvo, elektrotechnika, potravinárstvo,...), energetiku, obchodu, logistiky, financií, zdravotníctva, IT a telekomunikácií.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3710029
Posting date: 4.7.2019
2019-07-04
location: Budapešť Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: BALANCED HR s.r.o.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1 000 - 1 500 EUR/mesiac330 - 500 000 HUF brutto