Asistentka

AZC, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.2., dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 900€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktuálne obsadzujme pozíciu Asistentka. V prvom rade hľadáme kolegyňu/kolegu, ktorá sa chce učiť a pracovať na sebe, no zároveň má odvahu pracovať aj samostatne, so zmyslom pre zodpovednosť a je zameraná na výsledky.

Pozícia je vhodná aj pre absolventa VŠ. Prax v administratíve aj ako part time job či brigáda je viac než vítaná. Ale všetko čo treba, Vás naučia naše skúsené kolegyne z backofficu. S priestorom pre osobný rast môžete u nás rátať .

Aké zodpovednosti a úlohy Vás čakajú na danej pozícii?

- administratívne práce rôzneho charakteru
- komunikácia s klientmi a úradmi
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie a zasadačiek
- uvítanie hostí a príprava občerstvenia
- evidencia pošty, archivácia a evidencia dokumentov
- tlačenie dokumentov, scanovanie, ...
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb
- ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame navyše?

- skvelý tím
- príjemné pracovné prostredie v centre mesta (nie Open-space)
- káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
- stabilnú prácu a istotu finančného zázemia
- otvorenú a neformálnu firemnú kultúru
- rodinnú atmosféru
- možnosť kariérneho rastu
- firemné spoločenské a športové akcie
- pružný pracovný čas a flexibilitu práce
- firemné zľavy
- a iné zamestnanecké benefity, ktoré potešia ...

Viac sa dozviete na osobnom pohovore u nás. Tešíme sa na Vás.

Informácie o výberovom konaní

Termín nástupu si vieme dohodnúť. Pretože na toho správneho kandidáta sa oplatí počkať.
Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a vážime si Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Váš životopis zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Dovolíme si však odpovedať tým z Vás, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria.

Dokumenty neúspešných kandidátov obsahujúce osobné údaje budú po skončení výberového konania skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené stredoškolské vzdelanie
- prax v administratíve vítaná
- znalosť práce na PC: Word, Excel, Power Point, Outlook
- znalosť Maďarského jazyka na komunikatívnej úrovni veľkou výhodou
- príjemné vystupovanie
- samostatnosť pri práci
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- aktívny prístup k práci
- tímový hráč
- vodičský preukaz B (aktívny šofér)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AZC a.s. je moderná a dynamicky sa rozvíjajúca slovenská biznis organizácia so silnými partnerstvami. Viac sa o nás dozviete na https://www.azc.sk/ .

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3573341  Posting date: 8.1.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 900€