We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
In-house sales representative / Sales assistant
Ayming Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Miletičova 23, Bratislava
Miletičova 23, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho mladého a neformálneho kolektívu hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á bude operatívnou podporou našich obchodníkov. Jedná sa o zaujímavú a kreatívnu prácu, súčasťou ktorej je analýza firiem z oblasti priemyslu a služieb, ich inovačného potenciálu, analýza splnenia kvalifikačných parametrov pre dohodnutie stretnutia a priame oslovenie firiem. Nejedná sa o kvantitatívne navolávanie firiem ako v call centre, ale o veľmi precízne kvalifikovanie a pochopenie činnosti každej oslovenej firmy a pokročilú komunikáciu s top managementom inovatívnych firiem.
Hlavnou pracovnou náplňou kandidáta bude:
- aktívne vyhľadávanie inovatívnych firiem (práca s webom, finstatom, databázami)
- kvalifikácia firiem za účelom identifikácie potenciálu pre obchod – realizácia inovatívnych a vývojových projektov a aktivít
- vyhľadávanie kontaktov na top management firiem
- práca s databázami a CRM systémom Sales Force.
Po roku práce na tejto pozícii bude mať kandidát / kandidátka možnosť postúpiť na pozíciu samostatného business developera v našej spoločnosti.
Hlavnou pracovnou náplňou kandidáta bude:
- aktívne vyhľadávanie inovatívnych firiem (práca s webom, finstatom, databázami)
- kvalifikácia firiem za účelom identifikácie potenciálu pre obchod – realizácia inovatívnych a vývojových projektov a aktivít
- vyhľadávanie kontaktov na top management firiem
- práca s databázami a CRM systémom Sales Force.
Po roku práce na tejto pozícii bude mať kandidát / kandidátka možnosť postúpiť na pozíciu samostatného business developera v našej spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Vhodnému kandidátovi ponúkame zaujímavú a motivujúcu prácu s vysokou mierou samostatnosti. Jedná sa o prácu v renomovanej a dynamicky sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti, medzi ktorej klientov patria najväčšie slovenské aj zahraničné podniky.
Benefity:
– Motivujúce bonusy závislé od dosiahnutých výsledkov
– Možnosť rýchleho kariérneho a profesionálneho rastu
– Notebook a mobilný telefón aj na súkromné účely
– 3 sick day (v prípade full-time)
– Príspevok na stravovanie
– Možnosť home-office
– Jazykové kurzy a ďalšie školenia (v prípade full-time)
– Firemné akcie
– Príjemný a neformálny pracovný kolektív
Benefity:
– Motivujúce bonusy závislé od dosiahnutých výsledkov
– Možnosť rýchleho kariérneho a profesionálneho rastu
– Notebook a mobilný telefón aj na súkromné účely
– 3 sick day (v prípade full-time)
– Príspevok na stravovanie
– Možnosť home-office
– Jazykové kurzy a ďalšie školenia (v prípade full-time)
– Firemné akcie
– Príjemný a neformálny pracovný kolektív
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícia je vhodná pre komunikatívnych ľudí orientovaných na detail a na výsledok, ideálne s obdobnou predchádzajúcou skúsenosťou, ktorí majú:
- komunikačné zručnosti a písomný prejav na vysokej úrovni,
- príjemné a presvedčivé vystupovanie,
- primerané sebavedomie,
- proaktívny a zodpovedný prístup k práci,
- chuť učiť sa a
- znalosť Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Požadujeme skúsenosti z administratívy, podpory obchodného oddelenia alebo podpory obchodného manažéra.
Skúsenosti s prácou telefonického operátora alebo z call centra výhodou.
- komunikačné zručnosti a písomný prejav na vysokej úrovni,
- príjemné a presvedčivé vystupovanie,
- primerané sebavedomie,
- proaktívny a zodpovedný prístup k práci,
- chuť učiť sa a
- znalosť Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Požadujeme skúsenosti z administratívy, podpory obchodného oddelenia alebo podpory obchodného manažéra.
Skúsenosti s prácou telefonického operátora alebo z call centra výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Ayming je medzinárodná poradenská spoločnosť v oblasti Business Performance Consulting, ktorá poskytuje strategické poradenstvo v oblasti zlepšovania výkonnosti podnikov. Na Slovensku poskytuje Ayming služby v oblasti odpočtu na výskum a vývoj (tzv. superodpočet) a patent box. Firmám pomáha aj s prípravou žiadosti za účelom získania osvedčenia o spôsobilosti vykonávať VaV a pri vyhľadávaní vhodných dotačných titulov.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3789109
Posting date: 12.3.2021
2021-03-12
location: Bratislava Position: Asistent, Obchodný referent, Obchodný zástupca Company: Ayming Slovensko s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac