We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Manager/ka
LKQ SK s.r.o.
Miesto práce
Stará Vajnorská, Bratislava
Stará Vajnorská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 3 000 EUR/mesiac
2 000 - 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• strategickým riadením a plánovaním ľudských zdrojov
• dohľadom nad recruitmentom a vstupnou agendou nových zamestnancov
• spoluprácou pri výbere a implementácii HR softwarových riešení
• úzkou spoluprácou s manažmentom, spoluprácou na stratégii odmeňovania, benefitov
• budovaním firemnej kultúry a zmenami
• budgetingom
• podieľaním sa na medzinárodných HR projektoch v rámci nadnárodnej skupiny a ich implementácia v SR
Vaším výsledkom práce bude efektívne fungujúce personálne a mzdové oddelenie.
Chcete ukázať, čo vo Vás je a hľadáte novú výzvu?
Chcete využiť všetky znalosti a ďalej sa rozvíjať?
Chcete aktívne využívať svoju znalosť AJ?
Máte praktické skúsenosti s vedením HR a mzdového oddelenia?
• dohľadom nad recruitmentom a vstupnou agendou nových zamestnancov
• spoluprácou pri výbere a implementácii HR softwarových riešení
• úzkou spoluprácou s manažmentom, spoluprácou na stratégii odmeňovania, benefitov
• budovaním firemnej kultúry a zmenami
• budgetingom
• podieľaním sa na medzinárodných HR projektoch v rámci nadnárodnej skupiny a ich implementácia v SR
Vaším výsledkom práce bude efektívne fungujúce personálne a mzdové oddelenie.
Chcete ukázať, čo vo Vás je a hľadáte novú výzvu?
Chcete využiť všetky znalosti a ďalej sa rozvíjať?
Chcete aktívne využívať svoju znalosť AJ?
Máte praktické skúsenosti s vedením HR a mzdového oddelenia?
Zamestnanecké výhody, benefity
• základnú zložku mzdy 2000,-€ brutto a ďalšie odmeny až do výšky 1000,-€ brutto (finálna výška mzdy je v závislosti od skúseností a výkonu)
• využitie znalostí, skúseností a zdokonalenie fungovanie oddelenia, procesov
• skúsenosti s implementáciou nových projektov a nachádzanie efektívneho riešenia na novo vzniknuté situácie
• samostatnosť pri práci, organizáciu svojho oddelenia, koordináciu a kooperáciu Vášho pracovného tímu
• podieľanie sa na rozvoji našej firemnej kultúry a budovanie zmien
• možnosť spolupráce na HR projektoch na nadnárodnej úrovni
• budete súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá podporí Váš kariérny rast a osobný rozvoj
• budete mať priestor na implementáciu a zjednotenie funkčných HR procesov a riešení v línii s HR európskou víziou
• budete aplikovať legislatívne zmeny do praxe
• aktívne využitie angličtiny na každodennej báze
• využitie znalostí, skúseností a zdokonalenie fungovanie oddelenia, procesov
• skúsenosti s implementáciou nových projektov a nachádzanie efektívneho riešenia na novo vzniknuté situácie
• samostatnosť pri práci, organizáciu svojho oddelenia, koordináciu a kooperáciu Vášho pracovného tímu
• podieľanie sa na rozvoji našej firemnej kultúry a budovanie zmien
• možnosť spolupráce na HR projektoch na nadnárodnej úrovni
• budete súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá podporí Váš kariérny rast a osobný rozvoj
• budete mať priestor na implementáciu a zjednotenie funkčných HR procesov a riešení v línii s HR európskou víziou
• budete aplikovať legislatívne zmeny do praxe
• aktívne využitie angličtiny na každodennej báze
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné; ľudské zdroje výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• máte skúsenosti z riadenia ľudských zdrojov a mzdového účtovníctva
• máte dobrú znalosť pracovne-právnej legislatívy a personálnej administratívy
• máte skúsenosti z prostredia obchodnej spoločnosti
• máte orientáciu na funkčnosť a iniciáciu na zmeny
• máte angličtinu na komunikatívnej úrovni
• máte dobrú znalosť pracovne-právnej legislatívy a personálnej administratívy
• máte skúsenosti z prostredia obchodnej spoločnosti
• máte orientáciu na funkčnosť a iniciáciu na zmeny
• máte angličtinu na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LKQ SK s.r.o. je významným importérom a distribútorom automobilových náhradných dielov, autopotrieb a autopríslušenstva. Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od roku 1997, je členom LKQ Corporation – najväčšieho distribútora v Európe a Severnej Amerike.
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS
LKQ SK s.r.o. na Slovensku reprezentuje značky ELIT SLOVAKIA a AUTO KELLY SLOVAKIA a predstavuje:
- komplexný sortiment produktov a služieb pre veľkoobchodných aj maloobchodných zákazníkov
- viac ako 50 vlastných predajní po celom Slovensku od Senice po Košice
- cez 100 servisných stredísk v zmluvnej sieti PARTNER ELIT a AUTO KELLY AUTOSERVIS
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3930834
Posting date: 3.8.2020
2020-08-03
location: Bratislava Position: HR Business Partner, Personálny manažér, Personálny riaditeľ Company: LKQ SK s.r.o.
Basic salary component (gross): 2 000 EUR/mesiac