We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Senior Compliance Specialist s nemeckým jazykom
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiac
Od 1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Na tejto pozícii budete:
• pracovať pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• podporovať manažérov obchodných operácií
• pravidelne komunikovať s krajinami a sledovať plnenie cieľov
• aktualizovať KYC údaje u klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• analyzovať dokumenty a informácie
• pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu
Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.
Na tejto pozícii budete:
• pracovať pre oddelenie, ktoré sa venuje kontrole nových a potenciálnych klientov v súlade s predpismi proti praniu špinavých peňazí a pravidlami medzinárodného embarga
• pomocou interných predpisov a postupov zabezpečovať, aby boli dodržané zásady týkajúce sa prijatia spolupráce s novým zákazníkom
• prispievať a spolupracovať pri zlepšovaní postupov
• podporovať manažérov obchodných operácií
• pravidelne komunikovať s krajinami a sledovať plnenie cieľov
• aktualizovať KYC údaje u klienta
• implementovať nové pracovné pokyny
• analyzovať dokumenty a informácie
• pravidelne reportovať a analyzovať procesy vrcholovému manažmentu
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• Home Office
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše
• Home Office
• multisport karta
• stravné lístky v hodnote 4€
• work-life balance
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb operatívneho leasingu. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb operatívneho leasingu. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, právo, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre túto pozíciu potrebujete:
• analytické myslenie
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti
• analytické myslenie
• komunikatívnosť, presnosť a spoľahlivosť
• dobré organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4080757
Posting date: 13.5.2021
2021-05-13
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Compliance špecialista, Právnik, Team leader Company: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Basic salary component (gross): 1 600 EUR/mesiac