We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zúročte svoje administratívne skúsenosti ako Validátor faktúr s francúzskym a nemeckým jazykom v medzinárodnej spoločnosti!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Od 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient, ako aj my, ku každému kandidátovi individuálne.
Baví Vás administratívna práca a chceli by ste sa v tejto oblasti rozvíjať? Staňte sa súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na spokojnosti zamestnancov.
Čo Vám pozícia prinesie?
• naberiete hodnotné administratívne skúsenosti
• môžete využívať a naďalej sa zdokonalovať vo francúzskom a v nemeckom jazyku
• ak chcete ďalej napredovať, spoločnosť šikovných zamestnancov rada ocení kariérnym postupom
Ako Validátor budete:
• kontrolovať faktúry od partnerov spoločnosti
• priradovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry
• archivovať dokumenty
• sa aktívne podielať na interných kontrolách
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti v oblasti auto- moto
Baví Vás administratívna práca a chceli by ste sa v tejto oblasti rozvíjať? Staňte sa súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na spokojnosti zamestnancov.
Čo Vám pozícia prinesie?
• naberiete hodnotné administratívne skúsenosti
• môžete využívať a naďalej sa zdokonalovať vo francúzskom a v nemeckom jazyku
• ak chcete ďalej napredovať, spoločnosť šikovných zamestnancov rada ocení kariérnym postupom
Ako Validátor budete:
• kontrolovať faktúry od partnerov spoločnosti
• priradovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry
• archivovať dokumenty
• sa aktívne podielať na interných kontrolách
• na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti v oblasti auto- moto
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• sick days a dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• sick days a dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pri výkone práce je potrebná:
• aktívna znalosť anglického jazyka - B1+, francúzskeho jazyka - B2+ a nemeckého jazyka - B1+
• skúsenosť s prácou s PC
• prozákaznícka orientácia
• tímovosť a flexibilnosť
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné)
• ochota učiť sa
• aktívna znalosť anglického jazyka - B1+, francúzskeho jazyka - B2+ a nemeckého jazyka - B1+
• skúsenosť s prácou s PC
• prozákaznícka orientácia
• tímovosť a flexibilnosť
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné)
• ochota učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3998839
Posting date: 11.11.2020
2020-11-11
location: Bratislava Position: Fakturant, Finančný agent, Finančný poradca, Účtovník Company: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Basic salary component (gross): 1 100 EUR/mesiac