We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Staňte sa pravou rukou generálneho riaditeľa! (Riaditeľ úsekov spoločnosti)
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 000 EUR/mesiac
Od 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo bude vašou úlohou? Budete:
- riadiť, viesť a koordinovať zverené úseky spoločnosti (ekonomické oddelenie, personálne oddelenie a oddelenie nákupu či logistiky),
- dohliadať na dosiahnutie stanovených cieľov,
- zaisťovať, aby všetky aktivity boli vykonávané v súlade s platnými zákonmi a právnymi predpismi,
- podieľať sa na rozhodovaní o ročnom rozpočte spoločnosti,
- informovať pravidelne riaditeľa a vedenie firmy o výsledkoch, plánoch a vzniknutých problémoch zvereného úseku,
- spolupracovať pri obchodných jednaniach s dodávateľmi ako aj so zákazníkmi,
- rozhodovať o rozmiestnení a organizácii ľudských zdrojov,
- budete členom vedenia spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
- stanete sa súčasťou vedenia spoločnosti, ktorá je jedinečná vo svojej oblasti pôsobenia,
- zlepšíte svoje riadiace schopnosti a skúsenosti z oblasti people manažmentu,
- získate nový obzor a vedomosti z oblasti pôsobenia spoločnosti, keďže patrí k celosvetovo uznávaným výrobným spoločnostiam.
Čo bude vašou úlohou? Budete:
- riadiť, viesť a koordinovať zverené úseky spoločnosti (ekonomické oddelenie, personálne oddelenie a oddelenie nákupu či logistiky),
- dohliadať na dosiahnutie stanovených cieľov,
- zaisťovať, aby všetky aktivity boli vykonávané v súlade s platnými zákonmi a právnymi predpismi,
- podieľať sa na rozhodovaní o ročnom rozpočte spoločnosti,
- informovať pravidelne riaditeľa a vedenie firmy o výsledkoch, plánoch a vzniknutých problémoch zvereného úseku,
- spolupracovať pri obchodných jednaniach s dodávateľmi ako aj so zákazníkmi,
- rozhodovať o rozmiestnení a organizácii ľudských zdrojov,
- budete členom vedenia spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie?
- stanete sa súčasťou vedenia spoločnosti, ktorá je jedinečná vo svojej oblasti pôsobenia,
- zlepšíte svoje riadiace schopnosti a skúsenosti z oblasti people manažmentu,
- získate nový obzor a vedomosti z oblasti pôsobenia spoločnosti, keďže patrí k celosvetovo uznávaným výrobným spoločnostiam.
Zamestnanecké výhody, benefity
Svojim zamestnancom ponúka:
- stravovanie v priestoroch spoločnosti (teplá, chladená a mrazená strava)
- bohatý sociálny program (príspevok na DDS, regeneráciu, šport, kultúru, pri životných jubileách a udalostiach ako svadba, narodenie dieťaťa a pod.)
- teambuildingy (rodinný deň, plesy...)
- interné jazykové vzdelávanie
- parkovanie v areáli firmy
- priama komunikácia s klientmi
- práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
- stravovanie v priestoroch spoločnosti (teplá, chladená a mrazená strava)
- bohatý sociálny program (príspevok na DDS, regeneráciu, šport, kultúru, pri životných jubileách a udalostiach ako svadba, narodenie dieťaťa a pod.)
- teambuildingy (rodinný deň, plesy...)
- interné jazykové vzdelávanie
- parkovanie v areáli firmy
- priama komunikácia s klientmi
- práca s novými inovatívnymi technológiami za vyšších kvalitatívnych štandardov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby.
Naším klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo na tejto pozícií potrebujete?
- min. 10 ročnú prax vo výrobnej spoločnosti
- skúsenosť s vedením ľudí
- aktívnu znalosť MS Office a systému SAP
- znalosť anglického jazyka na úrovni C1
- nadpriemerné riadiace a vodcovské kvality
- schopnosť dlhodobo plánovať a koordinovať rôzne činnosti
- výrazná schopnosť motivovať a presviedčať
- min. 10 ročnú prax vo výrobnej spoločnosti
- skúsenosť s vedením ľudí
- aktívnu znalosť MS Office a systému SAP
- znalosť anglického jazyka na úrovni C1
- nadpriemerné riadiace a vodcovské kvality
- schopnosť dlhodobo plánovať a koordinovať rôzne činnosti
- výrazná schopnosť motivovať a presviedčať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3969097
Posting date: 16.9.2020
2020-09-16
location: Banská Bystrica Position: Ekonomický/finančný riaditeľ, Generálny riaditeľ, Technický riaditeľ, Výkonný riaditeľ, Výrobný riaditeľ Company: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Basic salary component (gross): 3 000 EUR/mesiac