We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Účtujte došlé faktúry ako AP Accountant a využívajte pri tom anglický jazyk!
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Ste rodený účtovník? Napĺňa Vás práca s číslami? Hovoríte po anglicky?Máme pre Vás pozíciu účtovníka v medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie:
• rozšírite si svoje znalosti z oblasti účtovníctva, získate nové zaujímavé skúsenosti z medzinárodného prostredia
• budete mať priestor aktívne využívať anglický jazyk
• pracovať budete v príjemnom prostredí a priateľskom kolektíve
Ako člen účtovného oddelenia budete:
• pripravovať doklady pre krajiny potrebné k zaúčtovaniu a zodpovedať za ich správnosť a úplnosť
• účtovať a evidovať prijaté faktúry, poistné udalosti, dobropisy, nevyfakturované dodávky, rezervy, pokladnicu a banky (v rakúskych účtovných štandardoch)
• tvoriť a spravovať dodávateľské účty (zakladanie účtov, ich kontrola, čistenie účtov)
• komunikovať s dodávateľmi v prípade neuhradených platieb
• aktivity súvisiace s mesačnou / ročnou uzávierkou
• vyhodnocovať štatistiky a pripravovať podklady podľa požiadaviek nadriadeného
Ste rodený účtovník? Napĺňa Vás práca s číslami? Hovoríte po anglicky?Máme pre Vás pozíciu účtovníka v medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.
Čo Vám táto pozícia prinesie:
• rozšírite si svoje znalosti z oblasti účtovníctva, získate nové zaujímavé skúsenosti z medzinárodného prostredia
• budete mať priestor aktívne využívať anglický jazyk
• pracovať budete v príjemnom prostredí a priateľskom kolektíve
Ako člen účtovného oddelenia budete:
• pripravovať doklady pre krajiny potrebné k zaúčtovaniu a zodpovedať za ich správnosť a úplnosť
• účtovať a evidovať prijaté faktúry, poistné udalosti, dobropisy, nevyfakturované dodávky, rezervy, pokladnicu a banky (v rakúskych účtovných štandardoch)
• tvoriť a spravovať dodávateľské účty (zakladanie účtov, ich kontrola, čistenie účtov)
• komunikovať s dodávateľmi v prípade neuhradených platieb
• aktivity súvisiace s mesačnou / ročnou uzávierkou
• vyhodnocovať štatistiky a pripravovať podklady podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám spoločnosť ponúka?
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika / účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodným kandidátom na túto pozíciu je človek, ktorý má:
• min. 2 roky na obdobnej pozícii
• aktívnu znalosť anglického jazyka na úrovni B2
• teoretické znalosti v oblasti podvojného účtovníctva
• pokročilá znalosť MS Excel
• dobré organizačné schopnosti, schopnosť určovať si priority a pracovať samostatne
• byť otvorený učiť sa novým veciam
• min. 2 roky na obdobnej pozícii
• aktívnu znalosť anglického jazyka na úrovni B2
• teoretické znalosti v oblasti podvojného účtovníctva
• pokročilá znalosť MS Excel
• dobré organizačné schopnosti, schopnosť určovať si priority a pracovať samostatne
• byť otvorený učiť sa novým veciam
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3895783
Posting date: 4.4.2022
2022-04-04
location: Bratislava Position: Fakturant, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Špecialista fakturácie a platieb, Účtovník Company: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac